Kadra dydaktyczna

O wysokiej jakości studiów MBA w na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu świadczy także kadra dydaktyczna – grono najwyższej klasy specjalistów z dorobkiem praktycznym oraz dydaktycznym. Zajęcia prowadzą m.in.: 

 

dr Katarzyna Kulig-Moskwa 

Kierownik zespołu dydaktycznego zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu oraz studiów podyplomowych HR Business Partner, lider wrocławskiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia HRBP oraz trener EY Academy of Business. Doktor nauk ekonomicznych o specjalizacji zarządzanie. Od ponad 15 lat wykładowca i promotor na studiach licencjackich, magisterskich, podyplomowych i MBA. Jako trener biznesu tworzy i prowadzi programy rozwojowe z zakresu zarządzania, przywództwa, wellbeingu, doradza organizacjom, pracuje projektowo. Pomysłodawca i redaktor naczelna pierwszej w Polsce książki na temat Wellbeing w organizacji oraz książki: Dylematy HRowców . Autorka i współautorka publikacji w zakresie HR w wydawnictwach branżowych.

 

Maciej Stoiński 

Trener biznesu, przedsiębiorca Praktykiem Zarządzania z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w handlu, zarówno po stronie dostawcy (producentów), jak i sieci handlowych. W latach 2009–2018 członek zarządu sieci supermarketów Piotr i Paweł odpowiedzialny za handel, marketing i logistykę. Wcześniej wieloletni dyrektor handlowy Lewiatan 94 Holding SA oraz dyrektor sprzedaży grupy Pamapol. W swojej pracy tworzył strategie negocjacyjne i uczestniczył w niezliczonej ilości negocjacji zarówno jako sprzedający, jak i kupujący. W pracy trenerskiej i doradczej wykorzystuje zdobyte doświadczenie podczas tworzenia programów szkoleniowych. Osobiście prowadz je zarówno dla dyrektorów handlowych, key account managerów, jak i osób zajmujących się zakupami w sieciach handlowych i u dystrybutorów. Jego szkolenia są bardzo wysoko oceniane przez uczestników. Obecnie przedsiębiorca, wspólnik w software house, wykorzystującym w swoich aplikacjach sztuczną inteligencję (www.asystent.ai) oraz technologię Web3, współwłaściciel supermarketu w sieci SPAR, partner, współwłaściciel platformy www.porozmawiajmy.com oraz prezes zarządu SKAAL Sp. z o.o. 

 

dr Krzysztof Koj 

Ekonomista, menedżer, trener biznesu, konsultant, moderator i facylitator. Specjalista w dziedzinie ekonomicznego otoczenia biznesu oraz negocjacji. Zrzeszony w Polskim Towarzystwie Trenerów Biznesu. Członek honorowy Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach. Wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu. Dziekan Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie. Adiunkt we Franklin University (Columbus, Ohio, USA). Profesor wizytujący w  Modern College of Business and Science (Maskat, Oman). Dyrektor akademicki programów Executive MBA i MBA we współpracy z Coventry University i Franklin University. Członek Rady Gospodarczej przy Prezydencie Miasta Chorzów w kadencji 2018-–2023. Konsultant Urzędu Miasta w Świętochłowicach, członek komitetu sterującego tworzeniem strategii miasta na lata 2014-–2030. Odznaczony Srebrną Odznaką Honorową za Zasługi dla Województwa Śląskiego. Wyróżniony Nagrodami Roberta L. Bailey'a oraz nagrodami Nagrodami Rektora, nadanymi przez Franklin University za osiągnięcia dydaktyczne. Komentator ekonomiczny. Autor publikacji naukowych. 

 

Wojciech Mendyka 

Meaning Maker i międzynarodowy trener, który pomaga i uczy globalne organizacje, jak wykorzystać wiedzę o mózgu, by wyróżniać się skuteczną komunikacją, wpływać na decyzje i realizować cele. Prowadził szkolenia w ponad 25 krajach, pomagając innym komunikować się autentycznie i skutecznie za pomocą metod składających się na Meaning Making (ang. nadawanie sensu). Stworzone przez niego programy szkoleniowe Meaning Makers sprowadzają wszystkie doświadczenia i międzynarodową praktykę w proces, który na zawsze zmienia sposób, w jaki firmy komunikują się z klientami. Wojtek wspiera międzynarodowe firmy konsultingowe w realizacji programów dla ich klientów na świecie, prowadząc i rozwijając programy szkoleniowe ukierunkowane na rozwój kadr menedżerskich i działów sprzedaży. Certyfikowany trener międzynarodowych organizacji szkoleniowych, takich jak Corporate Visions, Red Bear, BTS i Speakfirst. Pracował m.in z Mastercard, Amazon, ING Bank Śląski, Nationale Nederlanden, ExxonMobil, BT, Veolia, BD, Electrolux, Philips, UPS, Continental, Salesforce czy Pfizer i wieloma innymi. Były trener działów sprzedaży United Parcel Service, gdzie przez wiele lat wdrażał umiejętności sprzedaży i negocjacji w regionie EMEA oraz projekty rozwoju liderów organizacji. Pochodzi z Wrocławia, mieszka w Warszawie. Związany z WSB od 2015 roku.

 

Paweł Muzyczyszyn

Praktyk związany przez wiele lat z pracą w działach obsługi klienta i  sprzedaży B2B i B2C, gdzie zdobył doświadczenie w zarządzaniu,  budowaniu sieci sprzedaży oraz budowaniu relacji z klientami  strategicznymi. Zajmował stanowiska dyrektorskie i managerskie,  zarządza obszarami sprzedażowymi w branży bankowej oraz IT. Jako trener dzieli się swoją wiedzą poprzez przygotowywanie i realizację  projektów szkoleniowych, których efektywność sprawdza, oopierając się na twardych miernikach zwrotu z inwestycji. Współpracuje jako wykładowca i trener z uczelniami wyższymi, m.in. Uniwersytetami WSB Merito w Toruniu i Bydgoszczy, Uniwersytetem Mikołaja Kopernika. Prowadzi zajęcia metodami warsztatowymi dla studentów studiów stacjonarnych i podyplomowych. Realizuje indywidualne i zespołowe sesje coachingowe. Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych i zarządzaniu sprzedażą. Prowadzi blog motywacyjno-sprzedażowy „CELnie w sukces – jeszcze jeden blog o sprzedaży” (www.pawelmuzyczyszyn.pl). Regularnie współpracuje jako autor artykułów branżowych z wydawnictwami związanymi ze sprzedażą („Nowa Sprzedaż”, „As Sprzedaży”) i zarządzaniem sprzedażą („Szef sprzedaży”) oraz "„Personel i Zarządzanie", ”, „"Przedsiębiorcy@eu". ”. Ekspert w zakresie sprzedaży, często wypowiadający się na łamach „Gazety Finansowej”. 

 

dr Tomasz Kopyściański 

Zastępca Kanclerza ds. Finansowo-Kadrowych Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu, specjalista z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstwa. Autor i współautor opracowań biznesowych podejmowanych we współpracy z instytucjami finansowymi, przedsiębiorstwami oraz jednostkami sektora finansów publicznych, dotyczącymi przeprowadzenia audytu finansowego, opracowania biznesplanów, formułowania długofalowej strategii rozwoju, pozyskiwania źródeł finansowania. Przewodniczący Rady Nadzorczej spółki giełdowej Logintrade SA. Biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Współpracownik kancelarii BSKK - – Radcowie Prawni i Adwokaci. Wykładowca w ramach studiów podyplomowych i studiów MBA realizowanych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Dziennikarz -felietonista w lokalnych i regionalnych czasopismach.

 

Jacek Skrzypczyński, ICF PCC

Leadership/strategy/team Coach/trainer/consultant certyfikowany coach w M. Goldsmith, CTI, TCI, Erickson College, CoachU, najlepszy trener wg Forbes (2004). Posiada szerokie doświadczenie w obszarze rozwoju ludzi i organizacji dla przedsiębiorstw polskich i zagranicznych. Ekspert w zakresie leadership development, team coachingu oraz nauki przez doświadczanie. Pracuje także jako executive i expat coach oraz wykładowca na programach MBA na uniwersytetach Viadrina (Niemcy), Franklin (USA) oraz WSB Merito we Wrocławiu. Jest autorem licznych artykułów i modeli z zakresu zarządzania, leadership, rozwoju zespołów, zmian i doskonalenia osobistego. Dyplom Master of Science in Management Uniwersytetu w Calgary w Kanadzie. Prywatnie pasjonat alpinizmu - lider wypraw w Alpy, Himalaje, Góry Skaliste i na Alaskę. Obywatel Polski i Kanady aktualnie rezydujący w Polsce i Hiszpanii. Pracował jako senior trener w Outward Bound Canada i kadetów Armii Kanadyjskiej na Jukonie, konsultant w Neumann Management Institute, business development manager w Achieve Global i Impact Development Training oraz jako coach z M. Goldsmith, NetExpat i CoachU. Pomaga organizacjom w rozwoju liderów i zespołów oraz przeprowadzaniu zmian – poprzez system treningów, coachingu i konsultacji. Stworzył i poprowadził programy w Kanadzie, Europie i w Polsce między innymi dla: American Express, Bank of Montreal, Bank Zachodni WBK, Cadbury-Wedel, Centra-Exide, Coca Cola, Commercial Union, Dialog, Era, Esso, EuroBank, Finning, General Electric, Hewlett-Packard, Hochtief, Hongkong Bank, Impel, Kompania Piwowarska, Leroy Merlin, Polkomtel, Rothmans, Royal Bank, Sanofi-Bicom, Shell, Siemens, Toyota, Viessmann, Volvo, Xerox.

 

Michela Andrenacci

Michela is a leadership coach working with corporate clients around the world and academia. She focuses on Leadership development, Teams coaching, Organizational culture and Coaching for entrepreneurship and innovation. Michela’s client portfolio ranges from the consumer goods, retail and pharmaceutical industries as well as the non-profit sector. Client references include Procter&Gamble, CPW, Beiersdorf, Unicef, Debiopharm and Manor. She also partners with several leadership professors at IMD business school providing individual and team coaching on a variety of leadership programs. Michela believes that the integration of the emotional and rational sides of ourselves is key to feel whole, lead effectively and fulfil our potential. That is why she invites her clients to access not only their minds, but also their hearths and emotions to motivate and lead with energy and courage. Her style is described as fresh, authentic, challenging yet caring. Never afraid to ask questions and to face the elephant in the room. Michela’s clients appreciate her energy, business understanding, passion for change and concrete results focus. Prior to becoming a leadership coach, Michela has held senior marketing roles in the consumer goods industry. Thanks to her experience, Michela understands the challenges faced by those in business and enjoys working with people to find purpose, give meaning and deliver results through facilitated change.

 

Anders Fleischer

Anders is an internationally active and recognized Executive Coach with 20+ years’ leadership experience in a variety of roles (coach, general manager, sales/marketing and operation). Currently Anders works mainly with senior level management in international companies such as Nestlé, Swiss Life, Credit Suisse, Novo Nordisk and ABB. Here his role is both executive coaching and to function as a sparring partner in organizational development, business culture and team effectiveness. Additionally, he is associated with the Institute of Management Development (IMD), working with the faculty in delivering leadership programs for both open and company programs. Anders approaches coaching as a trusting conversation. After mutually establishing the coaching agenda with the client, Anders then uses a wide range of skills/tools to move the learning along. These include challenging and reframing, finding motivation for change, input of leadership style and giving feed-back. He quickly builds a rapport and ensures a practical and useful outcome. His style is best described as challenging, intuitive and business focused, with an emphasis on leadership growth. As an example, Anders has coached a functional head (department of 500+ people, financial industry) in an on-boarding situation – including leadership role definition, team effectiveness and managing the political environment. Another mandate was a heavy industry business executive (2500 people, 2 BCHF turnover) preparing for a step into the company board, focusing on executive presence, building alliances and leading through others.

Zainteresowały Cię nasze studia?

Zrób kolejny krok

Informator MBA Wrocław 2024