Kadra dydaktyczna programu Professional Management dla początkujących

Świadome budowanie ścieżki kariery ma niebagatelne znaczenie dla każdej ambitnej osoby. Powinno być również wartością dla firmy, która taką osobę zatrudnia. Często rozwój kariery wiążę się z awansem na stanowisko menedżerskie. Jest to moment przełomowy, nierzadko trudny i wymagający dodatkowego wsparcia kompetencji liderskich i biznesowych. Ten program dedykowany jest osobom poszukującym praktycznego wsparcia w pierwszych stadiach rozwoju menedżerskiego. Ten program jest również dla firm, które wyszukują potencjału liderskiego wśród swoich pracowników i umożliwiają im świadomą zmianę roli w przedsiębiorstwie. Stawiamy na praktyczność. Stawiamy na kompetencje, które wzmocnią początkującego lidera w codziennych wyzwaniach. A przede wszystkim stawiamy na wartościowe i świadome przywództwo już na początkowych szczeblach kariery.

Magdalena Kuriata
dyrektor programu MBA

 dr Katarzyna Kulig-Moskwa – doświadczona specjalistka w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, pełniąca funkcję kierownika zespołu dydaktycznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Merito. Jej bogate doświadczenie zawodowe obejmuje rolę trenerki, mentorki i promotorki, jak również stanowiska kierownicze i liderskie w różnorodnych projektach edukacyjnych i biznesowych. Aktywnie współpracując z różnymi firmami i sektorami, głównie z kadrą kierowniczą i HR, Katarzyna jest znana ze swojego twórczego i otwartego podejścia do pracy. Wykorzystuje nowoczesne technologie i aktywne metody uczenia się, aby inspirować i wzbogacać doświadczenia swoich studentów. Jest inicjatorką i redaktorką naczelną pierwszej w Polsce książki na temat wellbeingu w organizacji oraz autorką książki „Dylematy HRowców”. Jej publikacje, w tym „Wellbeingowy instynkt lidera” oraz „Opłacalność łatwo policzalna. Sposoby pomiaru efektywności wdrożenia programu wellbeing”, ukazują się w renomowanych wydawnictwach branżowych, takich jak „Personel i Zarządzanie”. Posiadająca tytuł doktora nauk ekonomicznych ze specjalizacją w zarządzaniu, jest zwolenniczką budowania synergii między teorią i wiedzą akademicką a praktyką biznesową, co pozwala jej skutecznie przygotowywać studentów i uczestników szkoleń do rzeczywistych wyzwań zawodowych.

 

Daria Lewandowska – z wykształcenia jestem socjolożką, a zawodowo pracuję jako trenerka kompetencji psychospołecznych, certyfikowany coach systemowy, dyplomowana terapeutka systemowa, diagnostą wielu międzynarodowych narzędzi psychometrycznych. Jestem też trenerem i wykładowcą na uczelniach wyższych (publicznych i prywatnych) w Polsce i za granicą (USA, Rosja, Włochy). Jako autorka edukacyjnych programów online wspieram świat akademicki i biznesowy w zakresie inteligencji emocjonalnej, odporności psychicznej, zarządzania stresem i interwencjami w kryzysie.Obecnie pracuje z amerykańskim partnerem PeregrineLeadershipInstitute w zakresie rozwoju organizacji i zespołów. W swojej pracy grupowej i indywidualnej korzystam z ustawień systemowych i systemowego podejścia w kontekście narodzin lidera. Moje doświadczenie zawodowe to ponad 15 lat pracy w obszarze rozwojowym w Polsce i za granicą. Ukończyłam Szkołę Cichych Ustawień Gerharda Walpera oraz Szkołę Tantry, liczne kursy pracy z ciałem, podświadomością i emocjami. Moją fascynacją są rytuały, przejścia i inicjacje inspirowane kulturami rdzennymi. Regularnie prowadzę kręgi oraz rozwojowe warsztaty wyjazdowe.

 

 

dr inż. Agnieszka Pawlak-Wolanin – dyrektor Centrum Lean Management działającego na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Doktor nauk ekonomicznych. Od ponad 20 lat związana z Wyższą Szkołą Bankową we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito)  jako wykładowca akademicki, gdzie prowadzi zajęcia m.in.: zarządzanie procesami, zarządzanie jakością w produkcji, zarządzanie zmianą w organizacji, narzędzia i metody Lean Management, Lean Office oraz warsztaty skutecznego lidera zespołów produkcyjnych. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych wydanych w czasopismach krajowych i zagranicznych. Poza działalnością akademicką zajmuje się konsultingiem, szkoleniami oraz organizacją warsztatów w zakresie problematyki Lean Management oraz Lean Thinking. Twórczyni Centrum Lean Management, zarówno od strony merytorycznej jak i wdrożeniowej. Prywatnie pasjonatka sportów ekstremalnych, podróży oraz zlotów motocyklowych. W pracy zawodowej i życiu prywatnym przyświeca jej myśl Petera Druckera „Nie ma nic bardziej nieefektywnego, niż robienie efektywnie rzeczy,których nie powinno się robić wcale”.

  

Kateryna Chwiszczuk – międzykulturowa, wielojęzyczna trenerka umiejętności miękkich. Obecnie pełni funkcję Project Managera ds. Zaangażowania i Rozwoju Pracowników w firmie DXC Technology oraz jest ABSL HR Talent Ambasadorką dla miasta Wrocław. Kateryna dorastała w Algierii przez pierwsze pięć lat swojego życia w wielokulturowym środowisku. Jej pasją jest praca z ludźmi z różnych kultur i tradycji. Studiowała na Wydziale Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu im. Iwana Franki we Lwowie, posiada tytuł magistra ekonomii i organizacji turystyki. Studia ukończyła z wyróżnieniem. Studiowała również na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego i uzyskała tytuł magistra marketingu politycznego. Kateryna posiada ponad 13-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowych korporacjach. Posiada również doświadczenie w pełnieniu funkcji lidera zespołu. Wspieranie pracowników i klientów poprzez dostarczanie inteligentnych rozwiązań to jej pasja. Wierzy, że wyzwania są również możliwościami. Pracując w działach HR i finansów, odpowiadała za dzielenie się wiedzą i szkolenie nowych pracowników. Pracowała jako Training & Development Lead, a obecnie zajmuje się angażowaniem i wspieraniem pracowników w ich rozwoju. Zgromadziła ponad 600 godzin szkoleń, zarówno wirtualnych, jak i stacjonarnych. Posługuje się językami: polskim, ukraińskim, angielskim oraz francuskim.

Dawid Wacławski – wykładowca, szkoleniowiec i menedżer IT z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym (15 lat w roli lidera i menedżera). Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w małych, startupowych firmach, międzynarodowych przedsiębiorstwach, jak i w globalnych korporacjach.Jako menedżer i lider, prowadził zwinne, rozproszone, wielokulturowe zespoły, zarządzał projektami, rozwijał produkty (kilka milionów użytkowników rachunków bankowych), współtworzył procesy wytwarzania oprogramowania, przeprowadzał transfer wiedzy pomiędzy oddziałami i zespołami, był odpowiedzialny za zespoły wytwarzające oprogramowanie używane w ponad 130 krajach, a także stworzył od podstaw polski oddział międzynarodowej firmy informatyczno-consultingowej.Od 2018 r. aktywnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem prowadząc wykłady, warsztaty i szkolenia.Poza aktywnościami zawodowymi, jest fanem wędrówek górskich, jazdy na rowerze i podróży (ulubione kraje: Indie, Nepal, Włochy). Praktykuje jogę, qi-gong oraz mindfulness.Ukończył informatykę na Politechnice Poznańskiej, zdobył tytuł Executive MBA na Gdańskiej Fundacji Kształcenia Managerów.

 

Tomasz Pawluk – doświadczony lider z obszaru finansów, strateg i wizjoner, trener biznesu, który przez 27 lat zdobywał i pogłębiał swoje umiejętności w dynamicznym środowisku przedsiębiorstw. Z wykształceniem zdobytym na renomowanych uczelniach, Tomasz posiada solidne fundamenty w dziedzinie zarządzania, finansów i inwestycji.Jego pasja do finansów przedsiębiorstw znalazła swoje odbicie w zdobytych tytułach absolwenta Wyższej Szkoły Bankowej Executive MBA - Business Trends oraz Wyższej Szkoły Zarządzania Im. Koźmińskiego, gdzie uzyskał dyplom Doradcy Inwestycyjnego i Analityka Papierów Wartościowych. Ponadto, ukończył program "Nowoczesne zarządzanie finansami" w Wirtschaftsforderungsinstitut der WirtschaftskammerOsterreich oraz zdobył wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.Z Tomaszem związane są liczne sukcesy i osiągnięcia w obszarze finansów i zarządzania. Jako dyrektor finansowy (CFO) z wieloletnim doświadczeniem, przyczynił się do rozwoju firm o znaczących obrotach, wdrażając skuteczne strategie i systemy. Jego osiągnięcia obejmują wdrożenie systemu ERP w firmie o obrotach przekraczających 1,4 mldPLN, oraz skuteczne negocjacje w uzyskiwaniu stabilnego finansowania dla organizacji, z którymiwspółpracuje.Ponadto, Tomasz jest aktywnym uczestnikiem społeczności biznesowej i aktywistą, współzarządzając spółką, która zdobyła prestiżowe wyróżnienia w rankingu Forbes. Jego zainteresowania obejmują również projekty z obszaru energii odnawialnej, e-commerce oraz logistykijust-in-time zarówno w obszarze towarów, jak i innych procesów w organizacjach. Poza światem biznesu, Tomasz to maratończyk, triathlonista oraz oddany rodzinie mąż i ojciec dwójki dzieci. Jego pasje obejmują również dbałość o domowy ogród, co stanowi dla niego źródło równowagi i inspiracji.

 

Joanna Laska – Process & Development Manager, od 10 lat związana z OpsTalent, a od 6 lat wykłada na wrocławskim Uniwersytecie WSB Merito na kierunkach Zarządzanie oraz Informatyka. Przekazuje wiedzę o nowoczesnych trendach w zarządzaniu ludźmi oraz budowaniu efektywnej komunikacji, autorka publikacji na temat wellbeingu w organizacji, skutecznych procesów w rekrutacji czy supermocy lidera służebnego. Prywatnie fanka siatkówki, podróży oraz języka japońskiego.

 

 

 

Olga Szepelak-Denes – menedżerka, dyplomowany coach, wykładowczyni oraz certyfikowana ScrumMasterka. Innowatorka idei Wellbeing w praktyce. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w firmie Microsoft, a od ponad 10 lat związana z OpsTalent, którego strukturę współtworzyła od podstaw. Potrafi budować silne zespoły i długofalowe relacje oparte na wzajemnym szacunku i poczuciu więzi, czego dowodem jest zdobycie przez OpsTalent w 2017r. - jako jedyna polska firma – prestiżowej nagrody międzynarodowej organizacji ECCCSA w kategorii „Employer of the Year- The Best Place to Work”.  Mottem, które przyświeca jej w biznesie, są słowa A. de Sainte-Exupery „Jeśli chcesz zbudować statek, nie zwołuj ludzi, aby Ci przynieśli drzewo, przygotowali narzędzia, lecz wzbudź w nich tęsknotę za dalekim, bezkresnym morzem.” W OpsTalent jako dyrektor personalny oraz operacyjny dba o promowanie Wellbeingu poprzez wspieranie pracowniczych inicjatyw oraz kreowanie nowych rozwiązań w zgodzie z firmowymi wartościami 5H. Ponadto na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu prowadzi zajęcia ze studentami. Ma wkład w książkę "Wellbeing w organizacji”. W pracy z powodzeniem łączy wiedzę i wieloletnie doświadczenie z zakresu nowoczesnego zarządzania ludźmi ze zrozumieniem kluczowych czynników biznesowych. Świadoma ludzkiego potencjału potrafi motywować do działania i nie boi się odważnych liderskich decyzji. Na co dzień współpracuje z kierownikami projektów oraz z liderami, prowadzi treningi i warsztaty, wspiera w bieżących sprawach jako mentor. Prywatnie fanka dobrej siatkówki, skandynawskich kryminałów oraz zdrowego odżywiania.

 

 

Zainteresowały Cię nasze studia?

Zrób kolejny krok

Informator MBA Wrocław 2024