Katarzyna Jakubiak-WoźniakProgram MBA HR został zaprojektowany w taki sposób, aby przekazać jego uczestnikom nie tylko aktualną wiedzę, ale również wyposażyć w konkretne umiejętności, które umożliwią przełożenie teorii na praktykę. Warto podkreślić, że co roku analizujemy potrzeby naszych uczestników i obserwujemy trendy rynkowe, dzięki czemu modyfikujemy nasz program tak, aby był dostosowany do ich oczekiwań i podążał za aktualnymi wyzwaniami. Dokładamy także wszelkich starań, aby pozyskiwać najlepszych wykładowców (zarówno z kraju, jak i z zagranicy), legitymizujących się dużym doświadczeniem zawodowym oraz – a może przede wszystkim – pasją. Nie bez znaczenia jest również fakt, że korzystamy z najnowszych rozwiązań w zakresie zarządzania, które wzbogacamy efektywnymi metodami i narzędziami pracy.
Dyrektor Działu Studiów Podyplomowych i Szkoleń
Opłaty za studia MBA HR:
- opłata wpisowa – 500 zł
- opłata za postępowanie kwalifikacyjne – 200 zł
- czesne (patrz niżej)
- opłata końcowa – 300 EUR.
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu proponuje dogodny system płatności za studia:
Opłata jednorazowa | 27 000 zł Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 27 000 zł | 27 000 zł
|
3 raty roczne | 9 500 zł Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 9 500zł | 28 500 zł
|
15 rat semestralnych | 2 000 zł Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 2 000 zł | 30 000 zł
|
Uczelnia gwarantuje, że wysokość czesnego nie ulegnie zmianie podczas trwania programu.
Do 30 września czesne 1000 zł taniej!
Etap 1. Spełnienie kryteriów przyjęcia na studia MBA HR:
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia (dyplom licencjata lub magistra)
- minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe, preferowane doświadczenie w zarzadzaniu zespołem lub menedżerskie
- pozytywna ocena rozmowy kwalifikacyjnej.
Etap 2. Zapisanie się na studia i dostarczenie dokumentów rekrutacyjnych.
Zachęcamy do założenia Konta Kandydata na naszej stronie internetowej i zapisania się za jego pośrednictwem na studia. Konto zaprojektowaliśmy tak, by maksymalnie ułatwić proces rekrutacji. Dzięki niemu można:
- przejść online proces zapisu na studia
- dostarczyć dokumenty, podpisać umowę i dokonać płatności rekrutacyjnych z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu
- sprawdzić status swoich rekrutacji oraz historię zapisów
- w każdej chwili dokończyć przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.
Informacje, jak założyć Konto Kandydata, znajdują się w zakładce: Wygodne zapisy na studia.
Dokumenty rekrutacyjne:
- kwestionariusz osobowy
- podanie o przyjęcie na studia
- pełne CV w jęzuku polskim
- 1 zdjęcie legitymacyjne
- potwierdzoną przez Uniwersytet WSB Merito zgodność z oryginałem lub notarialnie kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał do wglądu)
- zaświadczenie potwierdzające pięcioletnie doświadczenie zawodowe preferowane na stanowiskach kierowniczych/menedżerskich (zaświadczenie z działu kadr lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej)
- potwierdzenie przelewu opłaty za postępowanie kwalifikacyjne oraz bezzwrotnej opłaty wpisowej na wskazane konto:
Raiffeisen Bank Polska SA 95 1750 1019 0000 0000 0161 1828 z dopiskiem: MBA HR.
Aby skorzystać z aktualnej promocji na studia MBA HR, wystarczy zapisać się online, a następnie w ciągu 7 dni od zapisu dostarczyć dokumenty:
- przez internet za pomocą Konta Kandydata
- osobiście do Biura Programu MBA po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym umówieniu terminu wizyty
- pocztą tradycyjną lub kurierem na adres:
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
Biuro Programu MBA
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
Etap 3. Umówienie się na rozmowę kwalifikacyjną za pośrednictwem Biura Programu MBA.
O przyjęciu na studia MBA HR decydują informacje uzyskane na podstawie złożonych dokumentów rekrutacyjnych oraz wynik rozmowy kwalifikacyjnej, w czasie której badamy doświadczenie zawodowe, predyspozycje menedżerskie i motywację kandydatów do podjęcia studiów MBA HR.
Etap 4. Podpisanie umowy i dostarczenie jej za pośrednictwem Konta Kandydata, osobiście, pocztą lub kurierem.
Dokumenty do wglądu:
Rekrutacja za pośrednictwem Konta Kandydata
KROK 1 | Wybierz program MBA dla siebie, przejdź do zapisów online i wybierz opcję „Załóż konto” (w prawym, górnym rogu). |
KROK 2 | Załóż Konto Kandydata, w którym znajdziesz wszystkie instrukcje dotyczące tego, jak skutecznie przejść proces rekrutacji. Znajdziesz tu również listę niezbędnych dokumentów, które trzeba dostarczyć. Nasi studenci i absolwenci mogą pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem oraz hasłem, którego używają w Extranecie. Numery kont do poszczególnych wpłat oraz terminy płatności i wysokości rat znajdują się w Extranecie. Każdy uczestnik samodzielnie monitoruje swoje płatności. |
KROK 3 | Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dostarczenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Dzięki Kontu Kandydata możesz to zrobić online, bez wychodzenia z domu. |
KROK 4 | Poczekaj na informację o pozytywnej weryfikacji dokumentów. Jeśli zdiagnozujemy jakieś błędy lub braki, będziemy o tym na bieżąco informować. |
KROK 5 | Po pozytywnej weryfikacji dokumentów umów się na rozmowę kwalifikacyjną. Po rozmowie kwalifikacyjnej dostarcz poprzez Konto Kandydata podpisaną umowę. |