Kadra dydaktyczna programu MBA w Bydgoszczy

O sile i skuteczności programu stanowi kadra dydaktyczna, do której należą zarówno wykładowcy akademiccy, jak i eksperci z dużym doświadczeniem praktycznym. Zajęcia w ramach programu Master of Business Administration prowadzą m.in:  

prof. zw. dr hab. Jan Jeżak – ekspert i konsultant oraz członek rad nadzorczych kilku spółek, w tym Rady Nadzorczej Pierwszego Narodowego Funduszu Inwestycyjnego w Warszawie. Autor bądź współautor ponad 130 publikacji. Odbył kilka staży zagranicznych (na uniwersytetach amerykańskich, brytyjskich oraz niemieckich). Uczestnicy spotykają się z nim na zajęciach z zarządzania strategicznego.  

Adrian Dekert – prezes zarządu Avrio Media sp. z o.o., wiceprezes zarządu Eltel Networks S.A., wiceprezes zarządu K-TEL S.A., absolwent studiów MBA. Prowadzi zajęcia z ekonomii menedżerskiej. 

Mariusz Grudzień – trener i coach z 20-letnim doświadczeniem. Twórca Instytutu Skutecznego Działania. Wspiera firmy i organizacje w przygotowaniu i przeprowadzaniu zmian w kierunku organizacji XXI w. Koncentruje się na obszarach: zaangażowanie, branie odpowiedzialności, wykorzystanie indywidualnego potencjału, budowanie interdyscyplinarnych zespołów. Specjalizuje się w projektach rozwojowych z zakresu: przywództwa, zarządzania, budowania zespołów, skuteczności osobistej. Twórca nowatorskich warsztatów z zakresu efektywności zespołowej: „Zespół doskonały jak orkiestra”; „Hollywood”; „Teatr”.  

Jakub Lewandowski – prezes spółki Pasja G.D.T, coach ICC, trener. Członek Business Centre Club, zdobywca nagrody Medal Europejski i Inteligentnego Rozwoju za projekty studiów podyplomowych. Prowadzi coaching biznesowy i indywidualne procesy mentoringowe.  

Wojciech Ożga – od 2005 roku prowadzi własną firmę, której celem jest między innymi wspieranie organizacji w prowadzeniu projektów oraz prowadzenie szkoleń w tym zakresie. Członek zarządów kilku firm, skupiający się na zagadnieniach informatycznych. Specjalizuje się w szkoleniach przygotowujących wdrożenie metodyki projektowej w organizacjach. Prowadzi zajęcia z zarządzania projektami.  

Krzysztof Rąpała – członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie. Ma doświadczenie w prowadzeniu postępowań sądowych w sprawach cywilnych oraz gospodarczych, a także praktykę w bieżącej obsłudze podmiotów gospodarczych i zakładów opieki zdrowotnej. Jest doradcą w postępowaniach z zakresu połączeń i przejęć. Autor publikacji poświęconych praktycznym aspektom prawa handlowego.  

Jolanta Tkaczyk – doktor ekonomii w zakresie zarządzania, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, kierownik studiów magisterskich: zarządzanie marką i strategie marketingowe oraz studiów podyplomowych: zarządzanie marketingowe. Trenerka i specjalistka w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, badań marketingowych, analiz rynkowych, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich. Współpracuje z INE PAN, SGH i Viamoda. Autorka internetowych serwisów edukacyjnych na temat marketingu rynkologia.pl oraz komunikacjanieformalna.pl.   

Marlena Adamska – trenerka i konsultantka biznesu, ekspertka w obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Współtwórczyni szeregu projektów z obszaru doradztwa personalnego, zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym. Posiada certyfikat audytora wewnętrznego zintegrowanych systemów zarządzania jakością ISO 9001, Certyfikat Międzynarodowy Trenera Biznesu ACI, certyfikat niezależnego konsultanta Extendend DISC oraz Certyfikat Green Belt. Na co dzień koordynuje pracę zespołu consultingowo-informatycznego w zakresie rozwiązań informatycznych dla HR), wykorzystując metodykę SCRUM.

Anna Kruszyńska Pyś – Menedżer Rozwoju Biznesu, magister stosunków międzynarodowych, studentka/ absolwentka studiów MBA, z 16-letnim doświadczeniem pracy w japońskiej firmie produkcyjnej - w dziale logistyki i handlowym i jako menedżer produkcji odpowiedzialna za sekcję planowania produkcji, tłocznię, utrzymanie ruchu i inżynierię produkcji. Czynny, certyfikowany audytor wewnętrzny zintegrowanych systemów zarządzania jakością ISO 9001, 14001, IATF i 45001, Pełnomocnik ds. Kontroli Obrotu systemu zarządzania WSK. Współtwórca opatentowanego wynalazku – 4-wartwowych maseczek filtrujących. Od zawsze zaangażowana we wdrażanie nowych projektów w firmie, buduje sukces nowych systemów na fundamentach bezpieczeństwa pracy, analizach ryzyka i technik Lean Management. “W czasie szkoleń stawiam na przekazywanie uczestnikom wiedzy i umiejętności praktycznego stosowania filozofii Lean w codziennej pracy co przekłada się na osiąganie ich indywidulanych celów biznesowych.”

Tomasz Chodór – Magister inżynier mechaniki i budowy maszyn, absolwent Politechniki Bydgoskiej, absolwent studiów MBA na uniwersytecie WSB Merito w Toruniu, 16 lat doświadczenia w zarządzaniu produkcją dla branży automotive i nonautomotive , czynny audytor systemów zarządzania w standardach ISO 9001, 14001 i IATF. Doświadczony technik inżynierii produkcji (3 lata), menedżer utrzymania ruchu i produkcji (4 lat), dyrektor fabryki i członek zarządu (9 lat). Szkoleniowiec z zakresu Lean management i doradca zarządów firm produkcyjnych w tym zakresie. Pasjonat technik zarządzania: Bezpieczeństwem, 5S, HR. Autor i współautor wspomnianych systemów zarządzania w firmie Produkcyjnej Sohbi Craft Poland „ W czasie szkoleń stawiam na szczery dialog i dzielę się wiedzą wybiegającą poza mało praktyczne schematy, zależy mi na przekazaniu rozwiązań praktycznych, sprawdzonych które można wdrożyć od zaraz”

Zainteresowały Cię nasze studia?

Zrób kolejny krok

Informator Bydgoszcz Program 2024