12 września kolejny MBA Day

12 września zapraszamy na MBA Day w Wyższej Szkole Bankowej. Zaczynamy o 16.30. Zajęcia odbędą się w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, Budynek B, 1 piętro, Strefa MBA.

Plan MBA Day:

16:30 – 17:00 – Rejestracja

17:00 – 18:00  - dr Tomasz Kopyściański, wykładowca programu MBA, „Kryptowaluty jako nowa forma rozliczania transakcji” (sala 102)

Zajęcia do wyboru:

18:15 – 19:15 – dr Garry McDaniel, Franklin University, „Evolutionary Leadership” (sala 103)

18:15 – 19:15 - Daria Siwka, wykładowca programu Executive MBA - Business Trends, "Pieniądze to nie wszystko. Employer Branding i budowanie zaangażowania pracowników" (sala 102)

19:15 – networking informacyjny (sala 104)

Aby wziąć udział w zajęciach, wystarczy wypełnić poniższy formularz lub skontaktować się z Biurem Programu MBA: mba@wsb.wroclaw.pl

Kilka słów o prowadzących:
Dr Tomasz Kopyściański - adiunkt WSB Wrocław, specjalista z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstwa. Autor i współautor opracowań biznesowych podejmowanych we współpracy z instytucjami finansowymi, przedsiębiorstwami oraz jednostkami sektora finansów publicznych, dotyczącymi przeprowadzenia audytu finansowego, opracowania biznesplanów, formułowania długofalowej strategii rozwoju, pozyskiwania źródeł finansowania. Pracownik kancelarii BSKK - Radcowie Prawni i Adwokaci. Wykładowca w ramach studiów podyplomowych i studiów MBA realizowanych w Wyższej Szkole Bankowej. Dziennikarz-felietonista w lokalnych i regionalnych czasopismach.

„Kryptowaluty jako nowa forma rozliczania transakcji”
Rozwój technologiczny wraz z postępującą informatyzacją społeczeństwa stanowią podatny grunt do poszukiwania nowych sposobów nawiązywania stosunków ekonomicznych. W ostatnim czasie szczególnie interesującym zjawiskiem w tym zakresie jest powstanie i rozwój kryptowalut jako nowej formy rozliczania transakcji. Oryginalność zastosowanych rozwiązań zarówno pod względem technologicznym jak i ekonomicznym istotnie odróżnia kryptowaluty od tradycyjnych, dotychczas wykorzystywanych rozwiązań w zakresie realizacji płatności. Wykorzystanie kryptowalut w działalności biznesowej może otworzyć nowe możliwości w zakresie pozyskiwania kapitału, inwestowania czy dokonywania transakcji. Z drugiej strony nieregulowany charakter rynku kryptowalut generuje szereg czynników ryzyka zarówno dla przedsiębiorcy jak i indywidualnego użytkownika. Z tego względu celem wykładu jest próba przedstawienia możliwości wykorzystania kryptowalut wraz z obiektywną oceną szans i zagrożeń w kontekście prowadzenia działalności biznesowej.

Dr. Garry McDaniel is Associate Professor of Human Resource Management and teaches in the International MBA program at Franklin University.  He is the 2014 recipient of the Robert Bailey Award which is presented to the faculty member graduating students identify has having the most influence on their educational experience. He is also the former Associate Dean and Executive Director for Franklin’s Center for Continuing Education which was selected as the top training provider by Columbus CEO Magazine in 2012. Dr. McDaniel has served as a graduate and undergraduate professor at several universities and led the Global Leadership & Succession Planning efforts for Advanced Micro Devices.   He has authored two books, Conflict to Cooperation: A process for mediating group differences, and Managing the business: How successful managers align management systems with business strategy, as well as numerous articles & book chapters.

„Evolutionary Leadership” 
This presentation will review the evolution of leadership and management and recommend a new model for how people and organizations should be led in the future. 

Daria Siwka - od ok. 10 lat jako ekspert EB, a ponad 6 lat jako bardzoHR odkrywam insighty, wdrażam pomysły, realizuję działania z pogranicza marketingu i HR, wymyślam rozwiązania oraz analizuję dane ze świata EB. I wciąż nie mam dosyć. Rozwijam się i uczę każdego dnia. Moje specjalizacje to: projektowanie Employee Value Proposition, segmentacja i charakterystyka grup docelowych,projektowanie i wdrażanie strategii Employee&Employer Branding, projektowanie i wdrażanie narzędzi EB: strony kariery, video, social media, materiały rekrutacyjne, konsulting EB.

"Pieniądze to nie wszystko. Employer Branding i budowanie zaangażowania pracowników"
Oferta pracy jest dziś jak produkt. Zachęcamy do jego kupna (kandydaci), namawiamy do bycia lojalnym (pracownicy), dbamy o jego reputację w social mediach (rekomendacje). Aby robić to świadomie i adekwatnie do potrzeb grup docelowych, warto poznać najważniejsze aspekty sztuki Employer Brandingu. Jednym z nich jest pakiet emocjonalnych i racjonalnych atrybutów marki pracodawcy, czyli Employee Value Proposition (EVP). O tym, czym jest EVP, opowiem na przykładzie pewnej polskiej, małej, ale bardzo kreatywnej firmy tapicerskiej.

Zainteresowały Cię nasze studia?

Zrób kolejny krok

Informator MBA Wrocław 2024