Zapraszamy na MBA Day 17 czerwca
17 czerwca zapraszamy na MBA Day do Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu, sala 268, budynek B, ul. Dekerta 26. To idealna okazja, aby poczuć atmosferę studiów, porozmawiać z wykładowcą, słuchaczami oraz opiekunami studiów MBA.
Aby wziąć udział w zajęciach, wystarczy wypełnić poniższy formularz.
Program MBA Day
15:30-16:00 - przywitanie gości, prezentacja Uczelni oraz programu MBA - dr Monika Wyrzykowska-Antkiewicz, Dziekan WSB
16:00-16:15 - wystąpienie słuchaczy MBA
16:15-16:30 - przerwa kawowa
16:30-18:00 - warsztat "Marketing 3.0 jako odpowiedź na zmiany zachodzące w sprzedaży towarów i usług w XXI wieku", Łukasz Kuciński, wykładowca studiów MBA
18:15-18:45 - networking przy kawie
Opis warsztatu
Stare zasady marketingu i sprzedaży kompletnie się dzisiaj nie sprawdzają. Produkty już nie wystarczają. Ludzie poszukują dzisiaj czegoś więcej. Wszystko poza formą musi dostarczać konsumentom możliwość zaspokajania głębokiej potrzeby kreowania świata, idealizmu, wiary i integracji z globalnymi społecznościami. Wszystko, co było ważne do tej pory, staje się mało ważne. Rzeczy przestały mieć znaczenie, a na pierwszy plan wysunęły się wartości, które reprezentują, emocje, które wzbudzają i duchowość, która pozwala ludziom wznieść się ponad normalność.
Obecnie jesteśmy świadkami narodzin rynku 3.0, czy też ery nakierowania na wartości, np.: uczciwe współzawodnictwo, dbałość o interesy inwestorów i klientów, wspieranie innych, dobre relacje z pracownikami i klientami, funkcjonowanie w zgodzie ze środowiskiem naturalnym, etyczne podejście do biznesu, zrównoważony rozwój, zaufanie i wzajemny szacunek. W Stanach Zjednoczonych zaobserwowano strategię 3.0 w latach ’90 XX wieku. Rynek zaczął się zmieniać. Podejście czysto konsumenckie zaczęło znów ewoluować. Dla marketerów epoki 3.0 i speców od sprzedaży 3.0 nie ma już po prostu konsumenta – jest człowiek.
Warsztaty dadzą uczestnikom inspirację, jak pokierować strategiami sprzedażowymi i marketingowymi w zmieniającym się gwałtownie otoczeniu rynkowym i w jaki sposób wzmacniać swoją markę w środowisku silnej lecz rozproszonej konkurencji.