dr Mateusz SamorajMBA to naturalny krok w ścieżce kariery, którą obrałem. W przyszłości chcę łączyć naukę, przemysł i zarządzanie poprzez realizację różnych projektów-badawczo rozwojowych o potencjale wdrożeniowym. Jeżeli chodzi o FUMBA, zachęcił mnie amerykański system nauki, w szczególności jego elastyczność. Same studia to dużo pracy przynoszącej satysfakcję.
absolwent studiów FU MBA we Wrocławiu
Opłaty za studia FUMBA
- opłata wpisowa – 1 000 zł
- opłata za postępowanie kwalifikacyjne – 200 zł
- czesne.
Osoby zakwalifikowane do programu FUMBA mogą skorzystać z elastycznego systemu opłat i wybrać dogodny dla siebie system płatności.
liczba rat | wysokość raty (zł) | czesne całkowite (zł) |
1 | 48 000 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48 000 zł | 48 000 |
2 | 24 500 | 49 000 |
4 | 12 750 | 51 000 |
20 | 2 700 | 54 000 |
Zasady przyjęcia
Etap 1. Spełnienie kryteriów przyjęcia na studia MBA:
- znajomość języka angielskiego
- dyplom ukończenia studiów I lub II stopnia
- trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku menedżerskim
Podstawą przyjęcia na studia jest zaliczony egzamin językowy Accuplacer.
Egzamin składa się z dwóch części. Pierwsza część (reading) to test jednokrotnego wyboru. Test składa się z około 20 pytań. Druga część egzaminu (writeplacer) to esej na wylosowany przez platformę temat, składający się od 300 do 600 słów. Na egzamin kandydat musi przeznaczyć ok. 1-2 godziny w zależności od potrzeb, ponieważ czas nie jest limitowany. Szersze informacje odnośnie egzaminu można otrzymać w Biurze Programu MBA.
Etap 2. Zapisanie się na studia i dostarczenie dokumentów rekrutacyjnych.
Zachęcamy do założenia Konta Kandydata i zapisania się za jego pośrednictwem na studia. Konto zaprojektowaliśmy tak, by maksymalnie ułatwić proces rekrutacji. Dzięki temu można:
- przejść online proces zapisu na studia
- dostarczyć dokumenty, podpisać umowę i dokonać płatności rekrutacyjnych z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu
- sprawdzić status swoich rekrutacji oraz historię zapisów
- w każdej chwili dokończyć przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.
Informacje, jak założyć Konto Kandydata, znajdują się w zakładce: Wygodne zapisy na studia.
Dokumenty rekrutacyjne:
- formularz aplikacyjny (prosimy wypełnić bez użycia polskich znaków); UWAGA: nie należy przesyłać dokumentacji bezpośrednio do Franklin University poprzez formularz, a dostarczyć wymaganą dokumentację do Biura Programu MBA
- wypełniony online kwestionariusz
- kseropkopia dyplomu ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem - oryginał lub lub odpis do wglądu (w jęzuky angielskim)
- życiorys (CV) w języku angielskim
- list motywacyjny w języku angielskim (zgodny ze wzorem)
- potwierdzenie min. 3-letniego stażu zawodowego na stanowisku menedżerskim (zaświadczenie z działu kadr lub kopia świadectw pracy z wcześniejszego zakładu pracy lub zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub odpis z KRS - nie starszy niż dwa miesiące)
- dowód osobisty lub paszport do wglądu w celu weryfikacji tożsamości i zgodności danych
- dokumenty wymagane przez Franklin University:
- uzupełniony Biographical Information Form
- uzupełniony registration waiver (dostępny na miejscu, w Biurze MBA)
- dowód uiszczenia bezzwrotnej opłaty kwalifikacyjnej na konto: Bank Spółdzielczy 09 9511 0000 0007 8009 2000 0020 z dopiskiem: MBA FU
Wpisowe należy wpłacić w ciągu dwóch tygodni od uzyskania informacji o zakwalifikowaniu się na studia.
Aby skorzystać z aktualnej promocji na studia MBA, wystarczy zapisać się online, a następnie w ciągu 7 dni od zapisu dostarczyć dokumenty:
- przez internet za pomocą Konta Kandydata
- osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierem do Biura Programu MBA:
Uniwersytet WSB Merito w Toruniu
Biuro Programu MBA
ul. Młodzieżowa 31A
87-100 Toruń
Etap 3. Umówienie się na rozmowę kwalifikacyjną za pośrednictwem Biura Programu MBA.
O przyjęciu na studia MBA decyduje liczba punktów uzyskanych w trakcie postępowania kwalifikacyjnego, podczas którego oceniane są:
- rozmowa kwalifikacyjna sprawdzająca chęć i predyspozycje słuchacza do podjęcia studiów menedżerskich
- list motywacyjny
- doświadczenie zawodowe.
Etap 4. Podpisanie umowy i dostarczenie jej za pośrednictwem Konta Kandydata, osobiście, pocztą lub kurierem.
Dokumenty do wglądu:
- regulamin studiów FUMBA
- reulamin promocji
- zasady rekrutacji
- umowa – świadczenie usług edukacyjnych MBA
- wzór odstąpienia od umowy
- zamówienie na fakturę – osoby prywatne
- zamówienie na fakturę – firmy
- regulamin biblioteki, katalog, bazy online i zasady korzystania dostępne na stronie biblioteki.
Rekrutacja za pośrednictwem Konta Kandydata
KROK 1 | Wybierz program MBA dla siebie, przejdź do zapisów online i wybierz opcję „Załóż konto” (w prawym, górnym rogu). |
KROK 2 | Załóż Konto Kandydata, w którym znajdziesz wszystkie instrukcje dotyczące tego, jak skutecznie przejść proces rekrutacji. Znajdziesz tu również listę niezbędnych dokumentów, które trzeba dostarczyć. Nasi studenci i absolwenci mogą pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem oraz hasłem, którego używają w Extranecie. Numery kont do poszczególnych wpłat oraz terminy płatności i wysokości rat znajdują się w Extranecie. Każdy uczestnik samodzielnie monitoruje swoje płatności. |
KROK 3 | Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dostarczenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Dzięki Kontu Kandydata możesz to zrobić online, bez wychodzenia z domu. |
KROK 4 | Poczekaj na informację o pozytywnej weryfikacji dokumentów. Jeśli zdiagnozujemy jakieś błędy lub braki, będziemy o tym na bieżąco informować. |
KROK 5 | Po pozytywnej weryfikacji dokumentów umów się na rozmowę kwalifikacyjną. Po rozmowie kwalifikacyjnej dostarcz poprzez Konto Kandydata podpisaną umowę. |