Grażyna Witkowska-Mrozek – bankowiec i przedsiębiorca; od niemal 30 lat związana z sektorem finansowym – bankowością prywatną i Wealth Management, które to usługi tworzyła lub współtworzyła od podstaw w kilku polskich i zagranicznych instytucjach finansowych, działających na terenie Polski. Doświadczenia menedżerskie zdobywała zarówno w międzynarodowych globalnych korporacjach, jak i średniej wielkości instytucjach finansowych. Tworzyła lub uczestniczyła w tworzeniu ofert Bankassurance, kart płatniczych i ATM, SME, Funduszy Inwestycyjnych, on-shore i off-shore services, Investment Advisory, Portfolio Management, Financial and Tax Planning, Wealth Planning, Art Advisory. Od kilkunastu lat związana ze szwajcarskim rynkiem finansowym, od 5 lat pracuje i mieszka w Zurychu. Jest absolwentką programu MBA organizowanego przez GFKM oraz University of Strathclyde w Glasgow. Fundatorka i wiceprezeska Fundacji Sztuka z Wyboru, członkini organizacji biznesowych, m.in. Gdańskiego Klubu Biznesu, Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych. Ambasadorka programów UBS Philanthropy oraz Project Female Founders, a także wykładowczyni Uniwersytetu WSB Merito w Gdańsku na studiach MBA. 

Maciej Kuźmicz -  doświadczony przedsiębiorca i strateg, znany z umiejętności doprowadzania projektów do końca. Posiada ponad 25 lat doświadczenia w komunikacji biznesowej, relacjach z mediami, współpracy z zarządem oraz aktywizacji sieci sprzedaży. Jako współzałożyciel agencji komunikacji marketingowej Inntu, zdobył bogate doświadczenie wdrożeniowe, prowadząc działania marketingowe dla największych ubezpieczycieli w Polsce, projektów infrastrukturalnych oraz firm z branży IT. Współpracuje z korporacjami transnarodowymi, dużymi polskimi firmami rodzinnymi, startupami i organizacjami pozarządowymi.Jest laureatem wielu nagród dziennikarskich oraz wyróżnień za projektowanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych. Posiada certyfikat trenera metody warsztatowej LEGO® Serious Play. Prywatnie pasjonuje się żeglarstwem, jazdą na rowerze, twórczością Stanisława Lema oraz rugby, aktywnie wspierając Rugby Club Lechia Gdańsk.

Przemysław Pohrybieniuk - wspiera firmy i przedsiębiorców czynnie w transformacji biznesu w kierunku odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju.Doświadczony lider z ponad 25-letnim stażem w firmach krajowych i międzynarodowych oraz organizacjach pozarządowych. Odpowiadał za różne aspekty zarządzania, zrównoważonego rozwoju, marketingu, rozwoju biznesu, zarządzania reputacją i komunikacji społecznej m.in. w Danone (członek zarządu), PwC, BBDO (PR), Dentons czy organizacji społecznych i edukacyjnych, takich jak Kulczyk Foundation, Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” i ACCA. Pełnił rolę Partnera Zarządzającego ImpactAngels.PL – pierwszego w Polsce klubu aniołów biznesu inwestujących w przedsięwzięcia/ startupy pozytywnego wpływu. Współtwórca i przez 10 lat lider jednego z najważniejszych programów społecznych w Polsce „Podziel się posiłkiem" - program marketingu zaangażowanego społecznie oraz „Mlecznego Startu" - produktu z obszaru biznesowych innowacji społecznych Pionier raportowania społecznego i środowiskowego w Polsce. Członek Rady Uczelni Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Członek Rady Programowej Kongresu Ekonomii Wartości (Open Eyes Economy Summit). Magister stosunków międzynarodowych (Uniwersytet Warszawski oraz Master of Arts (School of Management, Univeristy of Bath).

Olga Mrozek- wykształcenie  w zakresie projektowania usług/produktów uzyskany w Glasgow School of Art w Szkocji, co umożliwiło wszechstronne zrozumienie zasad projektowania i ich zastosowania w rzeczywistych scenariuszach. Od czasu ukończenia studiów, w trakcie swojej kariery rozwija wiedzę specjalistyczną w zakresie projektowania zorientowanego na człowieka i metodologii zwinnych, ze szczególnym uwzględnieniem Design Thinking, a także Lean Management i Futures Thinking. Doświadczenie zawodowe  to przede wszystkim udział w projektach w małych firmach, jak również w korporacjach, co zapewniło solidne zrozumienie wymagań i niuansów sektora FMCG. Bogate doświadczenie  między innymi z liderami branży, takimi jak IKEA i Samsung, a także NHS Scotland, polskimi instytucjami finansowymi oraz szeregiem ekologicznych i technologicznych startupów. Różnorodne doświadczenia skutecznego zarządzania i dostarczania projektów doradczych w zakresie innowacji, prowadząc uczestników przez różne fazy projektu i sesje warsztatowe. 

Tomasz Smrogowicz - doświadczony ekspert ds. CSR/ESG w obszarze strategii, raportowania oraz tworzenia zrównoważonych modeli zarządzania . Wykładowca akademicki, szkoleniowiec, doradca zarządów firm i auditor GRI (Global Reporting Initiative) dla międzynarodowych jednostek certyfikujących. Partner zarządzający w firmie konsultingowej FSD (For Sustainable Development) - na co dzień pracuje z firmami przygotowując je spełnienia wymagań dyrektywy CSRD (Corporate Sustianability Reporting Directive) oraz ewolucji w kierunku GOZ (Gospodarki Obiegu Zamkniętego). Doktorant Wydziału Ekonomii i Zarządzania Sannio University, Benevento we Włoszech oraz wykładowca i ekspert Uniwersytetu WSB Merito.  W 2015r. nominowany, a 2021 uhonorowany nagrodą “Ludzie, którzy zmieniają biznes” Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Pełnomocnik Zarządu ds. ESG Pracodawców Pomorza.

 

Samuli Patala - jest adiunktem na Wydziale Zarządzania i Organizacji w Aalto University School of Business. Specjalizuje się w zrównoważonym i odpowiedzialnym biznesie.Współpracował z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami w obszarze zarządzania zrównoważonością w ramach projektów badawczych. Ma również kilkuletnie doświadczenie w nauczaniu i szkoleniu ze zrównoważonego rozwoju dla różnych grup docelowych (np. studentów uniwersyteckich, kandydatów na doktorat i warsztatów korporacyjnych). Opublikował wiele artykułów recenzowanych, raportów badawczych i podręczników biznesowych w obszarze zrównoważonego rozwoju, koncentrując się na tematach takich jak zarządzanie gospodarką obiegu zamkniętego i rządzeniem, zrównoważone modele biznesowe, a także współpraca i partnerstwa na zrównoważonego rozwoju. Ma dogłębioną wiedzę z branż energetycznej i tekstylnej.Posiada tytuł magistra i doktora inżynierii i zarządzania. Przed obecnym stanowiskiem, miał afiliacje z Uniwersytetem Harvarda i Uniwersytetem LUT.

 

 

 

 

 

 

 

Stephane Michal - dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju biznesu na torze Silverstone, prowadzi zespół, który ma na celu przekształcenie ikonicznego domu brytyjskiego motorsportu i gospodarza Grand Prix Wielkiej Brytanii Formuły 1 w zrównoważone miejsce biznesu i rekreacji. Specjalizując się w zarządzaniu zmianą, zrównoważonym rozwoju, operacjach eventowych/miejscowych oraz partnerstwach nastawionych na osiąganie wyników, posiada ponad 20 lat doświadczenia zdobytego głównie w branży sportowej dzięki współpracy z ATP World Tour i WTA Tennis circuits, ITF, FIBA 3x3, FIFA Confederations Cup, World Roller Games, Mediterranean Games, F1 i MotoGP. Jego głównym celem w Silverstone jest wdrożenie strategii zrównoważonego rozwoju Silverstone Shift to Zero i realizacja mapy drogowej dekarbonizacji, w tym obliczanie śladu węglowego, uzyskanie certyfikatów FIA 3* oraz ISO 14001/20121, instalacja 2764 paneli słonecznych i 24 punktów ładowania pojazdów elektrycznych, przejście na energię odnawialną, w tym paliwo HVO Biofuel we wszystkich tymczasowych generatorach, redukcja plastiku jednorazowego użytku do 100% do 2026 roku oraz uzyskanie floty pojazdów o niskiej emisji do 2030 roku. Silverstone jest sygnatariuszem UNFCCC Sport for Climate Action, zobowiązując się do redukcji emisji węgla o 50% do 2030 roku i osiągnięcia Net Zero przed 2040 rokiem.

Zainteresowały Cię nasze studia?

Zrób kolejny krok

Informator Torun Program 2024