dr Mateusz SamorajMBA to naturalny krok w ścieżce kariery, którą obrałem. W przyszłości chcę łączyć naukę, przemysł i zarządzanie poprzez realizację różnych projektów-badawczo rozwojowych o potencjale wdrożeniowym. Jeżeli chodzi o FUMBA, zachęcił mnie amerykański system nauki, w szczególności jego elastyczność. Same studia to dużo pracy przynoszącej satysfakcję.
absolwent studiów FU MBA we Wrocławiu
Opłaty za studia FUMBA
- opłata wpisowa – 1 000 zł
- opłata za postępowanie kwalifikacyjne – 200 zł
- czesne.
Osoby zakwalifikowane do programu FUMBA mogą skorzystać z elastycznego systemu opłat i wybrać dogodny dla siebie system płatności.
liczba rat | wysokość raty (zł) | czesne całkowite (zł) |
1 | 48 000 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48 000 zł | 48 000 |
2 | 24 500 | 49 000 |
4 | 12 750 | 51 000 |
20 | 2 700 | 54 000 |
Zasady przyjęcia
Etap 1. Spełnienie kryteriów przyjęcia na studia MBA:
- znajomość języka angielskiego
- dyplom ukończenia studiów I lub II stopnia
- trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku menedżerskim
Podstawą przyjęcia na studia jest zaliczony egzamin językowy Accuplacer.
Egzamin składa się z dwóch części. Pierwsza część (reading) to test jednokrotnego wyboru. Test składa się z około 20 pytań. Druga część egzaminu (writeplacer) to esej na wylosowany przez platformę temat, składający się od 300 do 600 słów. Na egzamin kandydat musi przeznaczyć ok. 1-2 godziny w zależności od potrzeb, ponieważ czas nie jest limitowany. Szersze informacje odnośnie egzaminu można otrzymać w Biurze Programu MBA.
Etap 2. Zapisanie się na studia i dostarczenie dokumentów rekrutacyjnych.
Zachęcamy do założenia Konta Kandydata i zapisania się za jego pośrednictwem na studia. Konto zaprojektowaliśmy tak, by maksymalnie ułatwić proces rekrutacji. Dzięki temu można:
- przejść online proces zapisu na studia
- dostarczyć dokumenty, podpisać umowę i dokonać płatności rekrutacyjnych z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu
- sprawdzić status swoich rekrutacji oraz historię zapisów
- w każdej chwili dokończyć przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.
Informacje, jak założyć Konto Kandydata, znajdują się w zakładce: Wygodne zapisy na studia.
Dokumenty rekrutacyjne:
- formularz aplikacyjny (prosimy wypełnić bez użycia polskich znaków); UWAGA: nie należy przesyłać dokumentacji bezpośrednio do Franklin University poprzez formularz, a dostarczyć wymaganą dokumentację do Biura Programu MBA
- wypełniony online kwestionariusz
- kseropkopia dyplomu ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem - oryginał lub lub odpis do wglądu (w jęzuky angielskim)
- życiorys (CV) w języku angielskim
- list motywacyjny w języku angielskim (zgodny ze wzorem)
- potwierdzenie min. 3-letniego stażu zawodowego na stanowisku menedżerskim (zaświadczenie z działu kadr lub kopia świadectw pracy z wcześniejszego zakładu pracy lub zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub odpis z KRS - nie starszy niż dwa miesiące)
- dowód osobisty lub paszport do wglądu w celu weryfikacji tożsamości i zgodności danych
- dokumenty wymagane przez Franklin University:
- uzupełniony Biographical Information Form
- uzupełniony registration waiver (dostępny na miejscu, w Biurze MBA)
- dowód uiszczenia bezzwrotnej opłaty kwalifikacyjnej na konto
Wpisowe należy wpłacić w ciągu dwóch tygodni od uzyskania informacji o zakwalifikowaniu się na studia.
Aby skorzystać z aktualnej promocji na studia MBA, wystarczy zapisać się online, a następnie w ciągu 7 dni od zapisu dostarczyć dokumenty:
- przez internet za pomocą Konta Kandydata
- osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierem do Biura Programu MBA:
Uniwersytet WSB Merito Łódź
Dział Studiów Podyplomowych
ul. Brzozowa 5/7
93-101 Łódź
Etap 3. Umówienie się na rozmowę kwalifikacyjną za pośrednictwem Biura Programu MBA.
O przyjęciu na studia MBA decyduje liczba punktów uzyskanych w trakcie postępowania kwalifikacyjnego, podczas którego oceniane są:
- rozmowa kwalifikacyjna sprawdzająca chęć i predyspozycje słuchacza do podjęcia studiów menedżerskich
- list motywacyjny
- doświadczenie zawodowe.
Etap 4. Podpisanie umowy i dostarczenie jej za pośrednictwem Konta Kandydata, osobiście, pocztą lub kurierem.
Dokumenty do wglądu:
- regulamin studiów FUMBA
- reulamin promocji
- zasady rekrutacji
- umowa – świadczenie usług edukacyjnych MBA
- wzór odstąpienia od umowy
- zamówienie na fakturę – osoby prywatne
- zamówienie na fakturę – firmy
- regulamin biblioteki, katalog, bazy online i zasady korzystania dostępne na stronie biblioteki.
Rekrutacja z Kontem Kandydata
KROK 1 | Wybierz program MBA dla siebie, przejdź do zapisów online i wybierz opcję „Załóż konto” w prawym, górnym rogu. |
KROK 2 | Załóż Konto Kandydata, w którym znajdziesz wszystkie instrukcje dotyczące tego, jak skutecznie przejść proces rekrutacji. Znajdziesz tu również listę niezbędnych dokumentów, które trzeba dostarczyć, by zostać uczestnikiem studiów MBA. Jeżeli jesteś naszym studentem lub absolwentem, możesz pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem oraz hasłem, którego używasz w Extranecie. |
KROK 3 | Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dostarczenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Dzięki Kontu Kandydata możesz to zrobić online, bez wychodzenia z domu. |
KROK 4 | Poczekaj na informację o pozytywnej weryfikacji dokumentów. Jeśli zdiagnozujemy jakieś błędy lub braki, będziemy o tym na bieżąco informować. |
KROK 5 | Po pozytywnej weryfikacji dokumentów umów się na rozmowę kwalifikacyjną. Po rozmowie kwalifikacyjnej dostarcz poprzez Konto Kandydata podpisaną umowę. |