dr Grzegorz Dzwonnik – konsultant, menedżer, wykładowca akademicki, specjalizujący się w szeroko rozumianym wprowadzaniu zmian, w szczególności tych, które ukierunkowane są na budowanie potencjału konkurencyjności przedsiębiorstw. Od wielu lat zawodowo związany z projektowaniem strategii przedsiębiorstw, zarządzaniem strategicznym oraz zarządzaniem projektami. Uczestnicy spotykają się z nim na zajęciach z analizy strategicznej przedsiębiorstwa oraz zarządzania projektami; 

Grzegorz Szałajko - ekspert w obszarze zarządzania projektami. Wspiera organizacje w kluczowych inicjatywach strategicznych, transformacjach oraz budowaniu strategii i modeli biznesowych. Posiada doświadczenie zawodowe m.in. w branżach takich jak IT, telekomunikacja, motoryzacja, budownictwo, outsourcing usług. Współautor globalnego standardu zarządzania ryzykiem w portfelach, programach i projektach wydanego przez PMI. Edytor wiodący i jeden z architektów globalnego standardu oceny projektów Project Excellence Baseline wydanego przez IPMA. 

 GrzegorWasylów - Microsoft Certified Solution Developer, dyplomowany magister inżynier z doświadczeniem   w IT jako programista orazTechnology Lead. Aktywny trener technologii Microsoft, który swoje praktyczne   doświadczenie budował jako inżynier we współpracy z jednym z największych banków świata, instytucjami   ubezpieczeniowymi, a także liderami rozwiązań stosowanych w telekomunikacji. Pasjonat programowania w   technologiach Microsoftu, a także urządzeń mobilnych, metodyki AGILE/SCRUM, baz danych Microsoft SQL   Server, aplikacji internetowych SPA (single page applications). 

dr Marcin Żółtak - konsultant rozwoju i zmiany organizacyjnej. Realizuje projekty doradcze, których celem jest diagnoza organizacyjna, projektowanie, wdrożenie i wprowadzenie zmian organizacyjnych. Do grona klientów zaliczają się: Aluplast, Bahlsen, Bonduelle, Den Braven East, Kennametal Polska, Scandinavian Tobacco, BIMs PLUS, Eurocash, Grupa Muszkieterów, PEPCO, Piotr i Paweł, Yes Biżuteria, Żabka Polska, Allegro, PSE Info, Raben, BZ WBK Factor, Apator, GE, Henkel, Rossmann, Tchibo. Jest autorem metodyki LEarNS, pozwalającej na budowanie efektywnego środowiska uczenia się w pracy oraz metodyki POMOST ułatwiającej wdrażanie zmian organizacyjnych.  

dr Małgorzata Kośmicka – praktyk biznesu, trener, wykładowca, konsultantka oraz coach z wieloletnim doświadczeniem. Coach, trener i konsultant w zakresie zarządzania ludźmi, zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania strategicznego, zarządzania sprzedażą. Współpracuje zarówno z przedsiębiorstwami, jak i uczelniami wyższymi, urzędami oraz ngo.  Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Fundator oraz prezes Nawigator Pro Fundacji Dobrych Praktyk Zarządzania w latach 2013 do 2019. Założyciel sieci organizacji pozarządowych „Działamy Razem”, w latach 2013-2018 członek zarządu  tej sieci. Autorka i realizator kompleksowych projektów szkoleniowych i doradczych. Wspierała Działy HR we wdrożeniach lub modyfikacji procesów HR. 

Sylwia Kłyczek - manager z ponad 20-letnią praktyką w strukturach operacyjnych, sprzedażowych i HRowych. Trener biznesu, certyfikowany coach ICF oraz konsultant HR. Prowadzi szkolenia, warsztaty, coaching indywidualny i grupowy oraz moderację w grupach biznesowych z tematów związanych z przywództwem, zarządzaniem zespołami, rozwiązywaniem problemów, zwiększaniem efektywności wykonywania zadań na stanowiskach managerskich. Wielka miłośniczka metody Action Learning. Prowadziła projekty, konsultacje i szkolenia m.in. dla: Incom, Cargill, Capgemini, Siemens, Paroch Polska, Sulzer, Orsay, Rawibox, Voss Automotive, GRA, Dekra Polska, GK Impel, ADB Global, Ikea Industry, Pearl Stream, Capitol, EFL S.A, Artsezon, Cadolto Polska, Polskie Radio Katowice, Biochemia.

Tomasz Szwed - absolwent kursu I i II stopnia terapii skoncentrowanej na rozwiązaniu i kilku studiów podyplomowych z zakresu psychologii i marketingu. Współautor podcastu „Z psychologią zarządzania na TY”. Prowadzi warsztaty, szkolenia i work shopy z zakresu doskonalenia umiejętności menedżerskich, rozwoju osobistego i rozwoju zespołów. Współpracował lub współpracuje m.in. z: mBank, Ikea Industry, Allegro, Wunderman Thompson i innymi organizacjami biznesowymi i administracją państwową. Od wielu lat współpracuje z Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu, gdzie jest autorem programu i konsultantem merytorycznym podyplomowych studiów coachingu. W ramach studiów Master of Busines Administration prowadzi moduł efektywności osobistej „Odkryj swój potencjał”. Zajmuje się konsultacjami indywidualnymi, coachingiem i pomocą psychologiczną. 

Zainteresowały Cię nasze studia?

Zrób kolejny krok

Informator MBA Chorzów 2024