Kadra dydaktyczna programu MBA w Opolu

Stała współpraca z amerykańskim partnerem WSB - Franklin University, pozwala na czerpanie inspiracji, a w niektórych przypadkach, bezpośrednie przełożenie najlepszych praktyk z amerykańskiego rynku studiów MBA na nasze polskie realia. Program zawsze nadążał za stale ewoluującym światem biznesu. Równie ważne jest, aby wykładowcy zapewniali nie tylko wysoki poziom wiedzy poparty wieloletnią praktyką, ale też potrafili skutecznie przekazać ją uczestnikom. Wszystko to ma wpływ na wysoką jakość zajęć prowadzonych w WSB we Wrocławiu.

 

dr Joanna Nogieć
kanclerz WSB we Wrocławiu

O wysokiej jakości studiów MBA świadczy także kadra dydaktyczna – grono najwyższej klasy specjalistów z dorobkiem praktycznym oraz nauczycieli akademickich polskich uczelni.

Zajęcia prowadzą m.in.:

dr Krzysztof Koj - ekonomista, menedżer, trener biznesu, konsultant, moderator i facylitator. Specjalista w dziedzinie ekonomicznego otoczenia biznesu oraz negocjacji. Zrzeszony w Polskim Towarzystwie Trenerów Biznesu. Członek Honorowy Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach. Wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu. Dziekan Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie. Adiunkt we Franklin University (Columbus, Ohio, USA). Profesor wizytujący w Modern College of Business and Science (Maskat, Oman). Dyrektor akademicki programów Executive MBA i MBA we współpracy z Coventry University i Franklin University. Członek Rady Gospodarczej przy Prezydencie Miasta Chorzów w kadencji 2018-2023. Konsultant Urzędu Miasta w Świętochłowicach, członek komitetu sterującego tworzeniem strategii miasta na lata 2014-2030. Odznaczony Srebrną Odznaką Honorową za Zasługi dla Województwa Śląskiego. Wyróżniony Nagrodą Roberta L. Bailey'a oraz nagrodami Rektora, nadanymi przez Franklin University za osiągnięcia dydaktyczne. Komentator ekonomiczny. Autor publikacji naukowych.

 

 

 dr Tomasz Kopyściański - Zastępca Kanclerza ds. Finansowo-Kadrowych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, specjalista z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstwa. Autor i współautor opracowań biznesowych podejmowanych we współpracy z instytucjami finansowymi, przedsiębiorstwami oraz jednostkami sektora finansów publicznych, dotyczącymi przeprowadzenia audytu finansowego, opracowania biznesplanów, formułowania długofalowej strategii rozwoju, pozyskiwania źródeł finansowania. Przewodniczący Rady Nadzorczej spółki giełdowej Logintrade SA. Biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Współpracownik kancelarii BSKK - Radcowie Prawni i Adwokaci. Wykładowca w ramach studiów podyplomowych i studiów MBA realizowanych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Dziennikarz-felietonista w lokalnych i regionalnych czasopismach.

 

 

Maciej Stoiński -Trener Biznesu, przedsiębiorca Praktykiem Zarządzania z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w handlu, zarówno po stronie dostawcy (producentów), jak i Sieci handlowych. W latach 2009-2018 członek zarządu sieci supermarketów Piotr i Paweł odpowiedzialny za handel, marketing i logistykę. Wcześniej wieloletni dyrektor handlowy Lewiatan 94 Holding SA oraz dyrektor sprzedaży grupy Pamapol. W swojej pracy tworzył strategie negocjacyjne i uczestniczył w niezliczonej ilości negocjacji zarówno jako sprzedający jak i kupujący. W pracy trenerskiej i doradczej wykorzystuje zdobyte doświadczenie tworząc autorskie programy szkoleniowe. 

 

 

 

  

Wojciech Mendyka - Meaning Maker i międzynarodowy trener, który pomaga i uczy globalne organizacje jak wykorzystać wiedzę o mózgu – Waszym i Waszych klientów by wyróżniać się skuteczną komunikacją, wpływać na decyzje i realizować cele. Prowadził szkolenia w 25+ krajach pomagając innym komunikować się autentycznie i skutecznie metodami, które dzisiaj składają się na coś, co nazywa Meaning Making (ang. nadawanie sensu). Meaning Makers to programy szkoleniowe, które sprowadzają wszystkie doświadczenia i międzynarodową praktykę w proces, który na zawsze zmieni sposób, w jaki Twoja firma komunikuje to co ważne wtedy, gdy to ważne - skutecznie, bo przy wykorzystaniu najnowszej dostępnej wiedzy i poparte własną praktyką. Wojtek wspiera międzynarodowe firmy konsultingowe w realizacji programów dla ich klientów na świecie, prowadząc i rozwijając programy szkoleniowe ukierunkowane na rozwój kadr menedżerskich i działów sprzedaży.

 

 dr Katarzyna Kulig-Moskwa - kierownik zespołu dydaktycznego zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu oraz studiów podyplomowych HR business partner, lider wrocławskiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia HRBP oraz trener EY Academy of Business. Doktor nauk ekonomicznych o specjalizacji zarządzanie. Od ponad 15 lat wykładowca i promotor na studiach licencjackich, magisterskich, podyplomowych i MBA. Jako trener biznesu tworzy i prowadzi programy rozwojowe z zakresu zarządzania, przywództwa, wellbeingu, doradza organizacjom, pracuje projektowo. Pomysłodawca i redaktor naczelny pierwszej w Polsce książki na temat Wellbeing w organizacji oraz książki: Dylematy HRowców . Autorka i współautorka publikacji w zakresie HR w wydawnictwach branżowych 

  

Paweł Muzyczyszyn - praktyk związany przez wiele lat z pracą w działach obsługi klienta i sprzedaży B2B i B2C, gdzie zdobył doświadczenie w zarządzaniu, budowaniu sieci sprzedaży oraz budowaniu relacji z klientami strategicznymi. Zajmował stanowiska dyrektorskie i managerskie zarządzając obszarami sprzedażowymi w branży bankowej oraz IT. Jako trener dzieli się swoją wiedzą poprzez przygotowywanie i realizację projektów szkoleniowych, których efektywność sprawdza w oparciu o twarde mierniki zwrotu z inwestycji. Prowadzi blog motywacyjno-sprzedażowy „CELnie w sukces – jeszcze jeden blog o sprzedaży”. Ekspert w zakresie sprzedaży często wypowiadający się na łamach „Gazety Finansowej”.

 

 

Marcin Roczniak - Jestem współzałożycielem Klubu Inteligencji Biznesu, gdzie specjalizuję się w zakresie komunikacji i autoprezentacji w środowisku biznesowym. Moje doświadczenie obejmuje szeroką gamę umiejętności, począwszy od analizy transakcyjnej, przez rozwój umiejętności budowania relacji biznesowych, aż po współpracę wewnątrz organizacji z zachowaniem najwyższych standardów biznesowych. Nadzoruję również proces kreowania marki osobistej dla członków naszego klubu. Posiadam bogate doświadczenie jako trener, zdobyte między innymi w Vistula Group S.A. oraz Sandler Training, gdzie zajmowałem się zarządzaniem sprzedażą oraz szkoleniem trenerów wewnętrznych. Jako ekspert w dziedzinie wizerunku i autoprezentacji, prowadzę również szkolenia z wystąpień publicznych i komunikacji w biznesie. Moje szkolenia były realizowane w takich firmach jak T-Mobile, Tauron, Solid Security, Vistula Group S.A., W.Kruk, Wólczanka S.A., Deni Cler, czy Arcelor Mittal. Pracuję z osobami, które dążą do profesjonalnej komunikacji na każdym poziomie swoich zakresów relacji. Moja metodyka pracy obejmuje zdefiniowanie stanu faktycznego, analizę predyspozycji oraz potencjalnych deficytów klienta. Diagnoza opiera się na wywiadzie, obserwacji oraz serii testów psychologicznych, co pozwala mi określić możliwości i potencjał do pracy z klientem. Celem jest ukształtowanie lub modyfikacja istniejących zasobów, aby klient mógł wykorzystać maksymalny zakres swoich możliwości. W pracy skupiam się na osobach, dla których kluczowe są wizerunek, autoprezentacja oraz skuteczna komunikacja. Wspieram osoby, których zadaniem jest skuteczne i pewne wyrażanie siebie w przestrzeni biznesowej, a także kreowanie wiarygodnego, charyzmatycznego obrazu siebie. Moje usługi są przede wszystkim skierowane do osób występujących publicznie, pracujących w działach sprzedaży lub odpowiedzialnych za komunikację produktów i usług. Używam narzędzi umożliwiających nagrywanie i analizowanie poziomu komunikacji werbalnej i niewerbalnej. To pozwala określić zakres pracy z klientem, włączając w to analizę prezentacji, wizerunku, autoprezentacji i komunikacji.

 

 

 

Zainteresowały Cię nasze studia?

Zrób kolejny krok

Informator MBA Opole 2024