Elżbieta Stelmach - trener biznesu, Praktyk oraz pasjonatka analizy transakcyjnej, coach kariery, konsultant. Jest twórcą, opiekunem merytorycznym i wykładowcą na studiach podyplomowych, m.in. Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytecie Szczecińskim, oraz Akademii Leona Koźmińskiego na kierunkach MBA oraz Executive MBA. Posiada 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i organizacjami. Współpracuje z kadrą zarządzającą i działami HR, projektując i prowadząc procesy rozwojowe, strategie rozwoju zespołów, menedżerów, pracowników. Analiza transakcyjna jest stałym elementem jej pracy. Jako wykładowca WSB, US oraz ALK MBA pokazuje słuchaczom analizę transakcyjną na poziomie indywidualnym, zespołowym i biznesowym. Swoje doświadczenia zawodowe zawarła w książce, której jest współautorką: „13 wzorców dobrej komunikacji i relacji. Analiza transakcyjna w praktyce”.
 Monika Dawid-Sawicka - ekspertka ds. rynku pracy z blisko 20 letnim doświadczeniem zawodowym. Konsultantka biznesu zajmująca się doradztwem w obszarze rozwoju potencjału zawodowego pracowników i budowy efektywnych organizacji. Posiada dyplom Erickson Certified Professional Coach oraz International Coach Federation na poziomie PCC (udokumentowane ponad 500 godzin pracy coachingowej z kadrą managerską). Absolwentka Szkoły Coachów „The Art and Sience of Coaching” prowadzonej przez światowy instytut kształcenia coachów Erickson Coaching International z Vancouver. Prowadzi diagnozy, warsztaty i sesje rozwojowe dla managerów, kadry zarządzającej, zespołów i całych firm z obszaru energetyki, obronności, finansów, bankowości, administracji, produkcji, nowych technologii, ubezpieczeń i FMCG. Pracowała też z reprezentacją Polski mężczyzn U20 w piłce siatkowej w procesie przygotowań do Mistrzostw Europy 2018, trenerami drużyn narodowych oraz ze sportowcami z niepełnosprawnością przygotowującymi się do Paraolimpiad.
 dr Grzegorz Dzwonnik – konsultant, menedżer, wykładowca akademicki, specjalizujący się w szeroko rozumianym wprowadzaniu zmian, w szczególności tych, które ukierunkowane są na budowanie potencjału konkurencyjności przedsiębiorstw. Od wielu lat zawodowo związany z projektowaniem strategii przedsiębiorstw, zarządzaniem strategicznym oraz zarządzaniem projektami. Uczestnicy spotykają się z nim na zajęciach z analizy strategicznej przedsiębiorstwa oraz zarządzania projektami; 
Andrzej Marek Galanter - absolwentem Wydziału Chemii Politechniki Gdańskiej. W swojej czterdziestokilkuletniej karierze zawodowej ma ponad dwudziestoletnie międzynarodowe doświadczenie kierownicze we Włoszech, Niemczech, Kanadzie, Stanach Zjednoczonych i Indiach. Pełnił funkcje menedżerskie i zarządcze w korporacjach zajmujących się produkcją i dystrybucją w branży chemicznej, motoryzacyjnej i spożywczej. Ma udokumentowane osiągnięcia oraz umiejętności zarządcze i organizacyjne, a także interpersonalne. Wspiera koncepcje pracy zespołowej, jest orędownikiem dbania o wszystkich interesariuszy, których los jest zależny od danego przedsięwzięcia biznesowego. Posiada niekwestionowane doświadczenie w konsultingu w zakresie Management Performance, Business Consulting, a także Quality Assurance. Prowadzi wykłady dla studentów Exective MBA z modułów: Lean, Value Stream, Operational Excellence and Transition to Business Excellence, Operations Management, a dla słuchaczy studiów dziennych I i II stopnia z przedmiotów: Introduction to Accounting, Managerial Accounting i Operations Management. 
 Grzegorz Szałajko - ekspert w obszarze zarządzania projektami. Wspiera organizacje w kluczowych inicjatywach strategicznych, transformacjach oraz budowaniu strategii i modeli biznesowych. Posiada doświadczenie zawodowe m.in. w branżach takich jak IT, telekomunikacja, motoryzacja, budownictwo, outsourcing usług. Współautor globalnego standardu zarządzania ryzykiem w portfelach, programach i projektach wydanego przez PMI. Edytor wiodący i jeden z architektów globalnego standardu oceny projektów Project Excellence Baseline wydanego przez IPMA. 
 Grzegorz Wasylów - Microsoft Certified Solution Developer, dyplomowany magister inżynier z doświadczeniem   w IT jako programista orazTechnology Lead. Aktywny trener technologii Microsoft, który swoje praktyczne   doświadczenie budował jako inżynier we współpracy z jednym z największych banków świata, instytucjami   ubezpieczeniowymi, a także liderami rozwiązań stosowanych w telekomunikacji. Pasjonat programowania w   technologiach Microsoftu, a także urządzeń mobilnych, metodyki AGILE/SCRUM, baz danych Microsoft SQL Server, aplikacji internetowych SPA (single page applications). 
 dr Marcin Żółtak - konsultant rozwoju i zmiany organizacyjnej. Realizuje projekty doradcze, których celem jest diagnoza organizacyjna, projektowanie, wdrożenie i wprowadzenie zmian organizacyjnych. Do grona klientów zaliczają się: Aluplast, Bahlsen, Bonduelle, Den Braven East, Kennametal Polska, Scandinavian Tobacco, BIMs PLUS, Eurocash, Grupa Muszkieterów, PEPCO, Piotr i Paweł, Yes Biżuteria, Żabka Polska, Allegro, PSE Info, Raben, BZ WBK Factor, Apator, GE, Henkel, Rossmann, Tchibo. Jest autorem metodyki LEarNS, pozwalającej na budowanie efektywnego środowiska uczenia się w pracy oraz metodyki POMOST ułatwiającej wdrażanie zmian organizacyjnych.  
 Małgorzata Głębocka- Szczurko - szkoleniowiec z krwi i kości. Praktyk absolutny. Nauczyciel doskonały. Od ponad 20 lat dzieli się swoją pasją do HR-u, pracując na stanowisku dyrektora personalnego, zarówno w spółkach polskich, jak i międzynarodowych korporacjach. Jako Korporacyjny Dyrektor Personalny przez 8 lat zarządzała międzynarodowymi zespołami – w takich krajach jak: Polska, Chiny, Dania, Wietnam, Holandia, Norwegia, USA,Bułgaria, Rosja, Białoruś, Kazachstan i Armenia. Uczestniczyła i była odpowiedzialna za zasoby ludzkie w procesach transferu linii produkcyjnych do/z Polski, Holandii, Danii, Chin i Wietnamu. Specjalizuje się w  zarządzaniu projektami typu “Green-field”. 
 dr Małgorzata Kośmicka – praktyk biznesu, trener, wykładowca, konsultantka oraz coach z wieloletnim doświadczeniem. Coach, trener i konsultant w zakresie zarządzania ludźmi, zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania strategicznego, zarządzania sprzedażą. Współpracuje zarówno z przedsiębiorstwami, jak i uczelniami wyższymi, urzędami oraz ngo.  Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Fundator oraz prezes Nawigator Pro Fundacji Dobrych Praktyk Zarządzania w latach 2013 do 2019. Założyciel sieci organizacji pozarządowych „Działamy Razem”, w latach 2013-2018 członek zarządu  tej sieci. Autorka i realizator kompleksowych projektów szkoleniowych i doradczych. Wspierała Działy HR we wdrożeniach lub modyfikacji procesów HR.
 Marcin Przeworski - doświadczony manager z udokumentowaną historią globalnych operacji w HR miękkim i twardym oraz w szeroko rozumianym biznesie w przemyśle paliwowym, technologicznym, logistycznym i e-commerce. Według niego w każdej firmie zawsze najważniejszy jest człowiek i jego bezpieczeństwo. Rzetelnie wykonuje swoje obowiązki zawodowe, o czym świadczą liczne referencje oraz realizacja założonych KPI. Zdobyte przez niego doświadczenie w HR, połączone z rozumieniem potrzeb biznesowych w rożnych branżach, przekłada się na najwyższe wyniki i efektywność codziennej pracy. Uważa, że wypracowane relacje i nastawienie do pracy są jedną z kluczowych miar sukcesu, które bezpośrednio przekładają się na wynik, niezależnie od pełnionego stanowiska. Codziennie rozwija kluczowe kompetencje w pracy ze swoimi zespołami i pracownikami, którymi są m.in.: pozytywne nastawienie, dbanie o relacje i zadowolenie klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz zapewnianie najwyższej jakości. Swoje nastawienie do pracy określa cytatem Richarda Bransona "Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów." 
 Sylwia Kłyczek - manager z ponad 20-letnią praktyką w strukturach operacyjnych, sprzedażowych i HRowych. Trener biznesu, certyfikowany coach ICF oraz konsultant HR. Prowadzi szkolenia, warsztaty, coaching indywidualny i grupowy oraz moderację w grupach biznesowych z tematów związanych z przywództwem, zarządzaniem zespołami, rozwiązywaniem problemów, zwiększaniem efektywności wykonywania zadań na stanowiskach managerskich. Wielka miłośniczka metody Action Learning. Prowadziła projekty, konsultacje i szkolenia m.in. dla: Incom, Cargill, Capgemini, Siemens, Paroch Polska, Sulzer, Orsay, Rawibox, Voss Automotive, GRA, Dekra Polska, GK Impel, ADB Global, Ikea Industry, Pearl Stream, Capitol, EFL S.A, Artsezon, Cadolto Polska, Polskie Radio Katowice, Biochemia.
 

Tomasz Szwed - absolwent kursu I i II stopnia terapii skoncentrowanej na rozwiązaniu i kilku studiów podyplomowych z zakresu psychologii i marketingu. Współautor podcastu „Z psychologią zarządzania na TY”. Prowadzi warsztaty, szkolenia i work shopy z zakresu doskonalenia umiejętności menedżerskich, rozwoju osobistego i rozwoju zespołów. 

 

 

Zainteresowały Cię nasze studia?

Zrób kolejny krok

Informator MBA Szczecin 2024