Program MBA Zarządzanie w podmiotach leczniczych może być dofinansowane z Bazy Usług Rozwojowych.
Sprawdź naszą usługę w BUR: Usługa - Szczegóły w profilu Dostawcy Uniwersytet WSB Merito w Szczecinie - Baza Usług Rozwojowych - PARP
Chcesz się dowiedzieć więcej, zapraszamy do przeczytania zakładki DOFINANSOWANIA
Opłaty za studia MBA Zarządzanie w podmiotach leczniczych
- opłata wpisowa – 500 zł
- opłata za postępowanie kwalifikacyjne – 200 zł
- czesne (patrz niżej)
- opłata końcowa – 450 EUR
Liczba rat Wysokość raty Całkowite czesne opłata jednorazowa 28 500 zł
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 28 500 zł28 500 zł 3 raty 10 000 zł
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 10 000 zł
30 000 zł 15 rat 2 100 zł
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 2 100 zł
31 500 zł
*Uczelnia gwarantuje, że wysokość czesnego nie ulegnie zmianie podczas trwania programu.
ZASADY REKRUTACJI
Etap 1. Spełnienie kryteriów przyjęcia na studia MBA Zarządzanie w podmiotach leczniczych:
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia (dyplom licencjata lub magistra),
- min. pięcioletnie doświadczenie zawodowe (preferowane doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub menedżerskie),
- pozytywna ocena rozmowy kwalifikacyjnej.
Etap 2. Zapisanie się na studia i dostarczenie dokumentów rekrutacyjnych.
Zachęcamy do założenia Konta Kandydata i zapisania się za jego pośrednictwem na studia. Konto zaprojektowaliśmy tak, by maksymalnie ułatwić proces rekrutacji. Dzięki temu można:
- przejść online proces zapisu na studia,
- dostarczyć dokumenty, podpisać umowę i dokonać płatności rekrutacyjnych z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu
- sprawdzić status swoich rekrutacji oraz historię zapisów,
- w każdej chwili dokończyć przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.
Informacje, jak założyć Konto Kandydata, znajdują się w zakładce: Wygodne zapisy na studia.
Dokumenty rekrutacyjne:
- kwestionariusz osobowy
- podanie o przyjęcie na studia
- pełne CV w jęzuku polskim
- 1 zdjęcie legitymacyjne
- potwierdzoną przez Uniwersytet WSB Merito zgodność z oryginałem lub notarialnie kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał do wglądu)
- zaświadczenie potwierdzające pięcioletnie doświadczenie zawodowe preferowane na stanowiskach kierowniczych/menedżerskich (zaświadczenie z działu kadr lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej)
- potwierdzenie przelewu opłaty za postępowanie kwalifikacyjne oraz bezzwrotnej opłaty wpisowej na wskazane konto:
BNP Paribas Bank Polska S.A. 74 1750 1019 0000 0000 2102 9278 z dopiskiem: MBA Zarządzanie w podmiotach leczniczych
Aby skorzystać z aktualnej promocji na studia MBA, wystarczy zapisać się online, a następnie w ciągu 7 dni od zapisu dostarczyć dokumenty.
- przez internet za pomocą Konta Kandydata
- osobiście do Biura Programu MBA po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym umówieniu terminu wizyty
- pocztą tradycyjną lub kurierem na adres:
Uniwersytet WSB Merito Szczecin
Biuro Programu MBA
ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 3
70-224 Szczecin
Etap 3. Umówienie się na rozmowę kwalifikacyjną za pośrednictwem Biura Programu MBA.
O przyjęciu na studia MBA Zarządzanie w podmiotach leczniczych decydują informacje uzyskane na podstawie złożonych dokumentów rekrutacyjnych oraz wynik rozmowy kwalifikacyjnej, w czasie której badamy doświadczenie zawodowe, predyspozycje menedżerskie i motywację kandydatów do podjęcia studiów MBA.Etap 4. Podpisanie umowy i dostarczenie jej za pośrednictwem Konta Kandydata, osobiście, pocztą lub kurierem.
Dokumenty do wglądu:
Rekrutacja za pośrednictwem Konta Kandydata
KROK 1 | Wybierz program MBA dla siebie, przejdź do zapisów online i wybierz opcję „Załóż konto” (w prawym, górnym rogu). |
KROK 2 | Załóż Konto Kandydata, w którym znajdziesz wszystkie instrukcje dotyczące tego, jak skutecznie przejść proces rekrutacji. Znajdziesz tu również listę niezbędnych dokumentów, które trzeba dostarczyć. Nasi studenci i absolwenci mogą pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem oraz hasłem, którego używają w Extranecie. Numery kont do poszczególnych wpłat oraz terminy płatności i wysokości rat znajdują się w Extranecie. Każdy uczestnik samodzielnie monitoruje swoje płatności. |
KROK 3 | Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dostarczenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Dzięki Kontu Kandydata możesz to zrobić online, bez wychodzenia z domu. |
KROK 4 | Poczekaj na informację o pozytywnej weryfikacji dokumentów. Jeśli zdiagnozujemy jakieś błędy lub braki, będziemy o tym na bieżąco informować. |
KROK 5 | Po pozytywnej weryfikacji dokumentów umów się na rozmowę kwalifikacyjną. Po rozmowie kwalifikacyjnej dostarcz poprzez Konto Kandydata podpisaną umowę. |
Dofinansowanie z BUR
Czy wiesz, że istnieje możliwość zdobycia dofinansowania do studiów podyplomowych i szkoleń ze źródeł zewnętrznych? Poniżej znajdziesz wykaz instytucji, które przyznają środki na rozwój kompetencji i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
Baza Usług Rozwojowych (BUR) została stworzona z myślą o potrzebach przedsiębiorców i pracowników z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
BUR to platforma online za pośrednictwem której możesz jako przedsiębiorca wybrać i zgłosić siebie oraz swoich pracowników na studia podyplomowe i szkolenia. Szczegóły znajdziesz na Baza Usług Rozwojowych - PARP.
W województwie zachodniopomorskim realizowane są 3 projekty dla pracodawców i ich pracowników: "Usługi BUR kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa", "Fundusz Usług Rozwojowych w województwie zachodniopomorskim - FUR 3" oraz „Dofinansowanie usług rozwojowych dla zachodniopomorskich MMŚP III”.
Operatorami w województwie zachodniopomorskim są:
Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. (KARR) Usługi Rozowjowe KARR (karrsa.pl)
Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) Fundusz Usług Rozwojowych w województwie zachodniopomorskim – FUR3 - Strona Główna (pfp.com.pl)
Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. (ZARR) https://www.zarr.com.pl/
Dla kogo przeznaczone są środki z projektu?
- dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MMŚP) i ich pracowników z województwa zachodniopomorskiego.
Czas trwania projektu
W zależności od projektu tj. do 30.09.2026 r. lub do 31.01.2027 r.
Kwota dofinansowania
Maksymalna kwota dofinansowania dla jednego uczestnika (pracownika) wynosi 7 500,00 zł, a dla jednego przedsiębiorcy 99 000 zł.
Poziom dofinansowania
Poziom dofinansowania w ramach projektu wynosi 50%, 60% lub 80% wartości kwalifikowanej usługi rozwojowej (kwota netto).
Krok 1
Z Bazy Usług Rozwojowych wybierz studia podyplomowe lub szkolenie realizowane przez Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu (Filia w Szczecinie). Jeżeli nie znajdziesz swojego kierunku, skontaktuj się z nami i sprawdź możliwość zamieszczenia go w BUR.
Możesz również zamówić u nas dedykowaną usługę dla Twojej firmy. Zapotrzebowanie na dedykowaną usługę zgłoś na adres e-mail: dsp@szczecin.merito.pl
Krok 2
Wygeneruj Kartę Usługi z BUR i zgłoś się do wybranego przez siebie operatora.
Krok 3
Wejdź na stronę wybranego operatora. Zapoznaj się z wymaganymi dokumentami i wnioskami oraz dostarcz je do operatora, u którego będziesz się starać o dofinansowanie.
Krok 4
Po podpisaniu umowy zarejestruj się w BUR jako uczestnik instytucjonalny (przedsiębiorca), a potem zarejestruj pracownika i podepnij go pod firmę.
Następnie niezwłocznie zgłoś się do Biura Rekrutacji Uniwersytetu WSB Merito w celu zawarcia umowy na studia podyplomowe. Oprócz umowy z operatorem na usługę zawierasz również umowę z Uniwersytetem WSB Merito na realizację studiów podyplomowych.
- Pamiętaj, że korzystając z dofinansowania poprzez BUR oraz podpisując umowę na studia podyplomowe z Uniwersytetem WSB Merito, obowiązuje cena katalogowa kierunku (bez zniżki czasowej w czesnym).
- Pamiętaj, że uzyskane dofinansowanie działa na zasadzie refinansacji usługi, czyli opłacasz usługę z własnych środków, a po jej zakończeniu uzyskujesz zwrot dofinansowania.
Krok 5
Pamiętaj, że po zakończeniu usługi studiów podyplomowych lub szkolenia pracownik musi w ciągu 7 dni ocenić zakończoną usługę. To jeden z warunków uzyskania refundacji.
Krok 6
Po zakończeniu usługi zgłoś zapotrzebowanie na następujące dokumenty do Biura MBA: fakturę VAT za studia podyplomowe lub szkolenie, dowód księgowy za zrealizowane Usługi rozwojowe, potwierdzenie zapłaty za poszczególne dowody księgowe oraz zaświadczenie o ukończeniu studiów.
Ktok 7
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami:
tel: 602 646 460
e-mail: mba@szczecin.merito.pl