dr Mateusz SamorajMBA to naturalny krok w ścieżce kariery, którą obrałem. W przyszłości chcę łączyć naukę, przemysł i zarządzanie poprzez realizację różnych projektów-badawczo rozwojowych o potencjale wdrożeniowym. Jeżeli chodzi o FUMBA, zachęcił mnie amerykański system nauki, w szczególności jego elastyczność. Same studia to dużo pracy przynoszącej satysfakcję.
absolwent studiów FU MBA we Wrocławiu
Opłaty za studia FUMBA
- opłata wpisowa – 1 000 zł
- opłata za postępowanie kwalifikacyjne – 200 zł
- czesne.
Osoby zakwalifikowane do programu FUMBA mogą skorzystać z elastycznego systemu opłat i wybrać dogodny dla siebie system płatności.
liczba rat | wysokość raty (zł) | czesne całkowite (zł) |
1 | 48 000 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48 000 zł | 48 000 |
2 | 24 500 | 49 000 |
4 | 12 750 | 51 000 |
20 | 2 700 | 54 000 |
Wpłat należy dokonywać na konto Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu: PKO BP 29 1020 5242 0000 2602 0200 9876.
ZASADY REKRUTACJI
Etap 1. Spełnienie kryteriów przyjęcia na studia MBA Zarządzanie w podmiotach leczniczych:
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia (dyplom licencjata lub magistra),
- min. pięcioletnie doświadczenie zawodowe (preferowane doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub menedżerskie),
- pozytywna ocena rozmowy kwalifikacyjnej.
Etap 2. Zapisanie się na studia i dostarczenie dokumentów rekrutacyjnych.
Zachęcamy do założenia Konta Kandydata i zapisania się za jego pośrednictwem na studia. Konto zaprojektowaliśmy tak, by maksymalnie ułatwić proces rekrutacji. Dzięki temu można:
- przejść online proces zapisu na studia,
- dostarczyć dokumenty, podpisać umowę i dokonać płatności rekrutacyjnych z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu
- sprawdzić status swoich rekrutacji oraz historię zapisów,
- w każdej chwili dokończyć przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.
Informacje, jak założyć Konto Kandydata, znajdują się w zakładce: Wygodne zapisy na studia.
Dokumenty rekrutacyjne:
- kwestionariusz osobowy
- podanie o przyjęcie na studia
- pełne CV w jęzuku polskim
- 1 zdjęcie legitymacyjne
- potwierdzoną przez Uniwersytet WSB Merito zgodność z oryginałem lub notarialnie kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał do wglądu)
- zaświadczenie potwierdzające pięcioletnie doświadczenie zawodowe preferowane na stanowiskach kierowniczych/menedżerskich (zaświadczenie z działu kadr lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej)
- potwierdzenie przelewu opłaty za postępowanie kwalifikacyjne oraz bezzwrotnej opłaty wpisowej na wskazane konto:
PL 32 1600 1462 1085 8203 6000 0029 z dopiskiem: FUMBA
Aby skorzystać z aktualnej promocji na studia MBA, wystarczy zapisać się online, a następnie w ciągu 7 dni od zapisu dostarczyć dokumenty.
- przez internet za pomocą Konta Kandydata
- osobiście do Biura Programu MBA po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym umówieniu terminu wizyty
- pocztą tradycyjną lub kurierem na adres:
Uniwersytet WSB Merito Opole
Biuro Programu MBA
ul. Augustyna Kośnego 72
45-372 Opole
Etap 3. Umówienie się na rozmowę kwalifikacyjną za pośrednictwem Biura Programu MBA.
O przyjęciu na studia MBA Zarządzanie w podmiotach leczniczych decydują informacje uzyskane na podstawie złożonych dokumentów rekrutacyjnych oraz wynik rozmowy kwalifikacyjnej, w czasie której badamy doświadczenie zawodowe, predyspozycje menedżerskie i motywację kandydatów do podjęcia studiów MBA.Etap 4. Podpisanie umowy i dostarczenie jej za pośrednictwem Konta Kandydata, osobiście, pocztą lub kurierem.
Dokumenty do wglądu:
Rekrutacja za pośrednictwem Konta Kandydata
KROK 1 | Wybierz program MBA dla siebie, przejdź do zapisów online i wybierz opcję “Załóż konto” (w prawym, górnym rogu). |
KROK 2 | Załóż Konto Kandydata, w którym znajdziesz wszystkie instrukcje dotyczące tego, jak skutecznie przejść proces rekrutacji. Znajdziesz tu również listę niezbędnych dokumentów, które trzeba dostarczyć. Nasi studenci i absolwenci mogą pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem oraz hasłem, którego używają w Extranecie. Numery kont do poszczególnych wpłat oraz terminy płatności i wysokości rat znajdują się w Extranecie. Każdy uczestnik samodzielnie monitoruje swoje płatności. |
KROK 3 | Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dostarczenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Dzięki Kontu Kandydata możesz to zrobić online, bez wychodzenia z domu. |
KROK 4 | Poczekaj na informację o pozytywnej weryfikacji dokumentów. Jeśli zdiagnozujemy jakieś błędy lub braki, będziemy o tym na bieżąco informować. |
KROK 5 | Po pozytywnej weryfikacji dokumentów umów się na rozmowę kwalifikacyjną. Po rozmowie kwalifikacyjnej dostarcz poprzez Konto Kandydata podpisaną umowę. |