Co to jest marketing elektroniczny. Poradnik WSB

/ Bartosz Malinowski, wykładowca WSB w Poznaniu

Streszczenie artykułu:

Czym ten marketing jest i dlaczego właśnie elektroniczny? Potocznie i w powszechnym użyciu marketing stanowi dla nas reklamę, i może nieco szerzej, promocję. Pójdźmy nieco dalej i przyjrzyjmy się się mu bliżej. 

Zakaz geoblokowania - pytania i odpowiedzi

/ Zespół www.setup.pl

Najsilniejsze trendy e-commerce w roku 2019

/ Zespół www.setup.pl

Streszczenie artykułu:

Sprawdź, co zapowiadają trendy w rozwoju branży e-commerce w 2019 roku. 

Konsumenci piłki nożnej i strategie marketingowe

/ Szymon Michałek, absolwent studiów MBA w WSB w Chorzowie

Streszczenie artykułu:

Klienci klubu piłkarskiego to specyficzna społeczność, nie tylko ze względu na rodzaj produktu, którego są odbiorcami, ale głównie przez zróżnicowany wiek, płeć, pochodzenie, wykształcenie czy miejsce zamieszkania.  Z tego też powodu każdy klub przy opracowywaniu strategii marketingowej powinien wziąć pod uwagę niejednorodność potrzeb i oczekiwań swoich klientów. Działania marketingowe muszą być  zaplanowane tak, aby w każdej z grup znalazł się produkt, który kibica usatysfakcjonuje i zachęci do regularnej "konsumpcji", czyli uczestniczenia w meczach i akcjach organizowanych przez klub. A dodatkowo zaspokoi jego indywidualne oczekiwania co do korzyści, które płyną z widowiska sportowego oraz produktów materialnych związanych z klubem. 

Marketing sportowy w kilku słowach

/ Szymon Michałek, absolwent studiów MBA w WSB w Chorzowie

Streszczenie artykułu:

Marketing sportowy jest stosunkowo nowym pojęciem w biznesie. Jego zasięg i różnorodność powoduje, że cieszy się rosnącym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców. 

Raport: UX e-sklepów 2015

/ eCommerce Polska

Streszczenie artykułu:

Dzięki współpracy z eCommerce Polska prezentujemy najnowszy raport "UX e-sklepów 2015"

Międzynarodowe uwarunkowania marketingowe

/ Łukasz Kuciński, wykładowca studiów MBA w WSB w Bydgoszczy i Toruniu

Streszczenie artykułu:

Marketing międzynarodowy to szereg działań podejmowanych w kraju pochodzenia produktu czy usługi oraz w kraju/krajach docelowych przez przedsiębiorstwa, które mają zaspokoić potrzeby tamtejszych odbiorców. W takich działaniach koniecznie trzeba wziąć pod uwagę różne systemy społeczne, wymagające oddzielnego podejścia do sprzedaży i marketingu. 

Budowanie marki – od pomysłu do sukcesu

/ Aldona Kucner / wykładowca programu MBA w WSB we Wrocławiu

Streszczenie artykułu:

Czy wiesz, że dziennie widzisz 3-7 tys. znaków? Marki to znaczna część z nich. Postrzeganie rzeczywistości w kategorii symbolu jest naturalne, ale świadome kreowanie wizerunku jest wciąż obszarem fascyjnującym, wymagającym kreatywności oraz innowacji. Zobacz dotyczące tego zagadnienia nagranie ze szkolenia, które poprowadziła we Wrocławiu Aldona Kucner podczas zajęć otwartych studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej.

Sprzedawco, kim jesteś?

/ Jakub Lewandowski, wykładowca programu MBA

Streszczenie artykułu:

Sprzedawco, wolisz powoli ale bardzo precyzyjnie wykuwać swój sukces, czy też dajesz ponieść się fantazji, która może doprowadzić cię do zamierzonego celu? Kim jesteś, sprzedawco? Rzemieślnikiem czy artystą? Przeczytaj ten tekst i dowiedz się, co możesz zrobić abyś, jako rzemieślnik, miał bardziej artystyczne podejście do pracy, a jako artysta włożył w swoje obowiązki trochę rzemiosła.

Etyka w pracy sprzedawcy

/ Jakub Lewandowski, wykładowca studiów MBA w Toruniu i Bydgoszczy

Streszczenie artykułu:

Mówi się, że dobry sprzedawca sprzeda wszystko. Nie interesujemy się jednak metodami, którymi ów handlowiec się posługuje. A w handlu, tak jak w życiu prywatnym, należy kierować się etyką i sumieniem.

Show more